Prezentacja oferty zatowarowaniowej oraz nowości na sezon 2018 to główne punkty spotkania zorganizowanego przez firmę Lamela 17 listopada w Radziejowicach. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele „Biznesu Ogrodniczego”
Tekst: Agnieszka Idziak
Spotkanie rozpoczęło się od przypomnienia, że Lamela to rodzinna firma z polskim kapitałem. Zaproszeni goście mogli zobaczyć film, który przybliżył proces pracy w Lameli, od momentu projektowania produktu do chwili znalezienia się gotowego wyrobu na sklepowej półce. Ważne tezy, które można było usłyszeć podczas filmu i które pokazały podejście do pracy w firmie i jej wizję to m.in. „Wizję przekładamy na trwałość i użyteczność. Doświadczenie jest składnikiem jakości, wierzymy, że przedmiot może mieć duszę”.
Podczas spotkania zostali przedstawieni członkowie działu sprzedaży, w tym nowi pracownicy, którzy dołączyli do zespołu w ciągu minionego roku.
Następnie Andrzej Lisewski, dyrektor handlowy, szczegółowo omówił ofertę zatowarowaniową a nowy przedstawiciel handlowy, Tomasz Muzioł zaprezentował hity sprzedażowe oraz nowości na sezon 2018.
A czego możemy się spodziewać w 2018 roku? W ofercie osłonek ażurowych Bella oraz Rosa , które okazały się prawdziwym sukcesem a wzór koronki stał się swoistym must have, pojawi się kolejny rozmiar o średnicy 17 cm. Jednocześnie Lamela poszła o krok dalej i wprowadziła dwie skrzynki balkonowe z ażurem, w rozmiarze 50 cm, każda w czterech kolorach. Do produktów został dopasowany solidny metalowy uchwyt.
Niekwestionowanym bestsellerem w ofercie Lameli jest kolekcja donic Magnolia z autorskim wzorem splotu Jersey. Do tej pory klienci mogli wybierać spośród trzech rozmiarów: 14, 19 oraz 30 cm. W związku z prośbą konsumentów firma wprowadziła 4 nowe rozmiary: 11, 16, 22 oraz 26 cm. Dostępny będzie także nowy kolor – złoty.
Hitem sprzedaży w 2017 roku okazała się także seria donic Finezja, w której pojawi się nowy rozmiar 35 cm oraz dwa nowe kolory- szary i taupe. O sukcesie tych donic zadecydował ponadczasowy design, który powoduje, że świetnie pasują się do większości wnętrz. Do produktów istnieje dedykowany system nawadniający.
Wreszcie 2018 rok należeć będzie do absolutnie innowacyjnej kolekcji donic Duet zaprojektowanej we współpracy z absolwentami Akademii Sztuk Pięknych. Dostępne będą 3 rozmiary 25 cm, 19 i 30 cm. – Donice Duet to niespotykana na rynku linia produktów. Ich atrakcyjny wygląd sprawia, że będą wyróżniać się na rynku i sklepowej półce.
Doskonale skomponowana oferta to nie wszystko, Lamela oferuje również działania wspierające sprzedaż, szkolenia pracowników oraz materiały POS – displaye, ekspozytory, plakaty. Będziemy starali się pomóc zaplanować optymalne ułożenie produktów na półce, zaproponować ciekawą aranżację, która zachęci klienta i spowoduje, że sklep będzie sprzedawać więcej –mówił Tomasz Muzioł. – Trzeba pamiętać, że klient kupując doniczkę przede wszystkim podejmuje decyzję w oparciu o kolor.