Nowy katalog Faworyt PRO, szkolenia dla pracowników i edukacja konsumentów – to trzy główne obszary, wokół których skupiać się będą działania Firma KRYSIAK w 2020 r.
Pierwszym z celów firmy na 2020 r. jest wprowadzenie na rynek nowego katalogu Faworyt PRO – marki dedykowanej dealerom sprzętu ogrodniczego. Znajdą się w nim produkty sygnowane ww. marką, w tym kosiarki spalinowe i elektryczne, pilarka spalinowa oraz glebogryzarka spalinowa. W materiałach ujęte zostaną również dokładne dane techniczne oraz wyróżniki marki, świadczące o dobrej jakości sprzętu. To jednak nie wszystko. Odbiorcy będą mogli zapoznać się także ze spisem osprzętu do glebogryzarki (dowiedzą się, jaki asortyment można dokupić do glebogryzarki, aby stała się maszyną uniwersalną) oraz z instrukcją, jak dobrać kosiarkę do wielkości trawnika i opisem jej wszystkich funkcji.
Drugim obszarem, na którym marka planuje skupić się w najbliższym roku, są szkolenia załogi. Pracownicy firmy zostaną przeszkoleni z zakresu zarządzania czasem, zarządzania zespołem, a także przejdą szkolenie dotyczące silników stosowanych w urządzeniach marki KRYSIAK.
Ostatnim, lecz nie mniej istotnym aspektem, będzie w 2020 r. edukacja klientów. Główny cel działań edukacyjnych to wzrost wiedzy klientów ostatecznych na temat sprzętu ogrodniczego – dzięki temu będzie łatwiej zweryfikować nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd informacje dotyczące urządzeń, które często można znaleźć na portalach aukcyjnych. Edukowanie klientów będzie realizowane poprzez publikacje artykułów poradnikowych, które ukazywać się będą na blogu prowadzonym przez firmę KRYSIAK.