SZKOLENIE W BRANŻYOGRODNICZEJ ? TAK TYLKO ZE MNĄ!
Karolina Kałdońska
- absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Wydziału Nauk Społecznych Instytutu Filozofii mgr. filozofii,
- absolwentka wydziału marketingu Wyższej Szkoły Bankowej,
- absolwentka MBA w Poznaniu, Master of Business Administration,
- uczestniczka szkoleń z zarzadzania, prezentacji, technik sprzedaży, category managment,
- przeszła cykl szkoleń American Sales Masters
Pracowała w kilku międzynarodowych koncernach na stanowiskach zarówno sprzedażowych jak i marketingowych, zarządzając znanymi ogólnoświatowymi markami. Wprowadziła na rynek wiele produktów, które do dziś cieszą się sukcesem na rynku FMCG, Leków OTC czy alkoholi.
Szkoliła hurtownie FMCG, alkoholowe i leków w całej Polsce ze sprzedaży oraz promocji i wprowadzania produktów.
Inicjatorka i organizatorka: Forum Branży Ogrodniczej, Kongres Sprzedaży Branży Ogrodniczej i Zoologicznej, Forum Ekobranży, Kongres Ekobranży.
Inicjatorka i założycielka pierwszego na rynku magazynu biznesowego o branży i dla branży ogrodniczej: Biznes Ogrodniczy, www.biznes-ogrodniczy.pl
Prowadząca poradnikowy portal ogrodniczy www.karolawogrodzie.pl oraz facebooka, instagrama, youtuba i tiktoka pod nazwą: Karola w Ogrodzie.
SZKOLENIE NR 1
„Trendy w branży ogrodniczej”
Jedyne co jest pewne w życiu to zmiana. Takie zmiany zachodzą co roku także w trendach ogrodniczych. Nowa kolorystyka, nowe rośliny, moda. Aby być na czasie należy śledzić i analizować trendy nie tylko w branży ogrodniczej ale także w innych branżach. Chcąc zwiększyć zyski warto szybciej niż konkurencja przewidzieć przyszłe oczekiwania klientów.
Pomoże nam w tym skorzystanie z wiedzy, pochodzącej ze sprawdzonych, najbardziej profesjonalnych źródeł, jak światowe agencje trendów, instytuty kolorystyczne, targi informacje prasowe wiodących marek, wieści z handlu i profesjonalnych mediów, poparte osobistą znajomością rynku. Współpraca w Euromonitor International, Instytutem CHLOROSPHERE czy Kantar Millward Brown to gwarancja profesjonalnego szkolenia.
Cel szkolenia
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Zyskasz wiedzę o trendachna interesujący Cię sezon,
- lepiej dopasujesz swoja ofertę do oczekiwań klientów,
- wykorzystasz znajomość trendów w działaniach zakupowych, sprzedażowych oraz w komunikacji marketingowej.
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?:
- Producenci, importerzy, handel – stacjonarny i internetowy, centra i sklepy ogrodnicze,
- Kupcy,
- Menedżerowie sprzedaży, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy,
- Menedżerowie produktu, marketingowcy, specjaliści ds. eksportu,
Właściciele, prezesi, kadra menedżerska firm.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
- Poznasz trendy w BRANŻY OGRODNICZEJ na interesujący Cię sezon,
Lepiej dopasujesz swoją ofertę do oczekiwań rynku.
Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia?
- Poznasz najważniejsze inspiracje sezonu,
- Dowiesz się, jakie w każdym z trendów obowiązywać będą: kolory, gatunki roślin, rodzaje poszukiwanych produktów,
- Zyskasz wiedzę o asortymentach „musthave”,
Wykorzystasz wiedzę o trendach do przygotowania oferty, dopasowanej do potrzeb Twoich klientów
Przydatne informacje:
- Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online,
- Czas trwania: 3 godziny – wersja stacjonarna, 2 godziny – wersja online,
- Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia),
- Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
SZKOLENIE NR 2
„Typy konsumenta na rynku ogrodniczym”
Pokolenie X czy Y? a może Z? Co i gdzie kupują boomersi? Twój klient się zmienia, oczekuje lepiej, więcej inaczej. Ma wysokie wymagania i ma szereg możliwości kanału zakupu. Jak rozpoznać swoich klientów? Co im zaproponować jak ich traktować? Na te pytania odpowie to szkolenie.
Cel szkolenia
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Zyskasz wiedzę o rodzajach klientów,
- lepiej dopasujesz swoja ofertę do każdego z rodzaju klientów,
- wykorzystasz znajomość klienta skłaniając go do decyzji zakupowych.
Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?:
- sklepy i centra ogrodnicze, które mają bezpośredni kontakt z klientem,
- wszystkie firmy, które chcą się dowiedzieć jak funkcjonuje szybko zmieniający się rynek wielu pokoleń
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
- Poznasz swoich klientów w BRANŻY OGRODNICZEJ,
- Lepiej dopasujesz swoją ofertę do oczekiwań rynku.
Czego się nauczysz dzięki programowi szkolenia?
- Poznasz oczekiwania kupujących,
- Dowiesz się, jak skłonić do zakupu i lojalności różny typ klienta,
- Zyskasz wiedzę o tym jak dane pokolenie podejmuje decyzje zakupowe, co kupuje, na co zwraca uwagę i gdzie kupuje,
- Wykorzystasz wiedzę o klientach do przygotowania oferty, dopasowanej do potrzeb każdego.
Przydatne informacje:
- Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online,
- Czas trwania: 3 godziny – wersja stacjonarna, 2 godziny – wersja online,
- Forma: praktyczne warsztaty (wykłady + ćwiczenia),
- Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie pisemnej i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu