Targi Zieleń to Życie już po raz kolejny opanują Warszawę. To najbardziej profesjonalna impreza szkółkarska w Polsce. Jakie wyzwania wiążą się z organizacją tego wydarzenia? O targach oraz towarzyszących im wydarzeniach opowiada Joanna Filipczak Prezes Agencji Promocji Zieleni.
Naszym głównym celem od początku powstania targów jest łączenie i rozwój zielonej branży. Jest to też miejsce prezentacji i promocji nowości. Kolejnym aspektem stanowiącym o wartości targów jest wiedza, wynikająca zarówno z poznania rynku, którego przedstawiciele uczestniczą w tym wydarzeniu jak i informacje zdobywane podczas konferencji, seminariów czy warsztatów. Więc największym wyzwaniem jest stworzenie platformy, która przyciągnie wszystkie sektory związane z zielenią – wystawców i odwiedzających – i umożliwi im w przyjaznych, komfortowych warunkach nawiązywanie kontaktów i wymianę informacji.
Wyzwaniem jest również przekonanie uczestników zielonej branży, że bezpośredniego kontaktu nie da się całkowicie zastąpić komunikacją elektroniczną. Covid zrewidował wiele aktywności marketingowych ograniczając je do działań z wykorzystaniem komunikatorów i Social Mediów. I niektórzy na tym poprzestali. Uczestnicy targów i wystaw natomiast cenią relacje i mają świadomość, że za każdą transakcją stoją ludzie i to oni decydują nie tylko o efektywności, ale i jakości biznesu. Są to wartości ważne zarówno dla wystawców jak i odwiedzających i obie te grupy cechuje przedsiębiorczość, postawienie na rozwój, otwartość na nowe wyzwania i komunikatywność. (…) Cały wywiad przeczytasz w Biznesie Ogrodniczym