targi spoga+gafa
stoisko na spoga+gafa

spoga+gafa z sukcesem w sprzedaży powierzchni na 2025 rok

spoga+gafa: Wysokie zainteresowanie wystawców na nową edycją

Rozmowa z Sebastianem Rosito, wiceprezesem ds. zarządzania targami, oraz Claudią Maurer, dyrektor spoga+gafa, na temat wyników fazy wczesnych zgłoszeń i planów dotyczących spoga+gafa 2025.

Po potwierdzeniu swojej pozycji jako najważniejszej platformy dla branży ogrodniczej w 2024 roku, targi spoga+gafa odnotowały znakomite wyniki na zakończenie fazy wczesnych zgłoszeń na 2025 rok. Szanowni Państwo, czy mogliby Państwo opowiedzieć o obecnym zainteresowaniu targami spoga+gafa 2025?

Sebastian Rosito: Wybitny wynik spoga+gafa 2024, który przyciągnął około 28 000 odwiedzających z branży z 113 krajów, dał nam dodatkowy impuls i doprowadził do bardzo udanej fazy wczesnych zgłoszeń na spoga+gafa 2025. Z radością informujemy, że około 85 procent powierzchni wystawienniczej z 2024 roku zostało już zarezerwowane, dzięki czemu hale są już niemal w pełni zajęte. Możemy z pełnym przekonaniem powiedzieć, że również w przyszłym roku spoga+gafa będzie skupiać wystawców z całego świata zarówno w kategorii ogrodniczej i BBQ.  

Claudia Maurer: Dodatkowo, nowy harmonogram spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem na rynku. Wystawcy i stowarzyszenia branżowe zgłaszają, że organizacja targów od wtorku do czwartku pozwala na bardziej efektywne przygotowanie, a jednocześnie może przyciągnąć więcej odwiedzających na spoga+gafa. Wstępne opinie z całej Europy potwierdzają, że nowy harmonogram ułatwi odwiedziny na targach dla pracowników – co często nie jest możliwe w weekendy.

Nowym tematem przewodnim targów będzie „Projektowanie Ogrodów”. Temat ten można interpretować na dwa sposoby: jako zaproszenie do projektowania ogrodów oraz jako podkreślenie produktów ogrodniczych jako elementów designerskich.

Sebastian Rosito: Zgadza się. Dzięki nowemu tematowi przewodniemu spoga+gafa koncentruje się zarówno na projektowaniu ogrodów jako całościowego konceptu, jak i na projektowaniu indywidualnych produktów ogrodniczych i BBQ. Chodzi tu nie tylko o planowanie i tworzenie przestrzeni zewnętrznych, ale także o design i funkcjonalność poszczególnych produktów: od funkcjonalności i efektywności, przez komfort, estetykę i jakość, aż po innowacje, inteligentne technologie oraz odpowiedzialność wobec użytkowników i środowiska.

Przejdźmy do szczegółów: nad czym obecnie pracujecie? Czy planujecie wprowadzenie nowych formatów?

Claudia Maurer: Na nadchodzące wydarzenie będziemy trzymać się sprawdzonego konceptu hal. Jednocześnie wprowadzimy ulepszone formaty budowy stoisk, aby zwiększyć atrakcyjność spoga+gafa. Między innymi planujemy dalszą rozbudowę sekcji Outdoor Adventure. Nowością będzie „Start-up Square”, który zaoferuje młodym firmom dedykowaną przestrzeń do prezentacji innowacyjnych produktów i usług. Dzięki nowemu designowi Cooling World, który został wprowadzony w 2024 roku, zyska on jeszcze większe akcenty, a Outdoor Kitchen World pozostanie kluczowym elementem targów. Ponadto planujemy przeorganizować strefy specjalne w segmentach garden unique i garden living, aby zapewnić odwiedzającym jeszcze wyższą jakość i bardziej inspirujące doświadczenia targowe.

O spoga+gafa:
spoga+gafa to największe na świecie targi ogrodnicze i BBQ. Jako międzynarodowe targi w Kolonii wyznaczają trendy dla całego świata ogrodniczego. Na wiodących globalnych targach branża ogrodnicza omawia kolekcje i trendy na nadchodzący sezon oraz prezentuje rozwiązania dla aktualnych i przyszłych wyzwań. spoga+gafa skupia się na trendach i innowacjach w obszarach: garden bbq, garden creation & care, garden living oraz garden unique. Wyjątkowa oferta czyni te targi miejscem obowiązkowym dla menedżerów zakupów wszystkich form handlu. Sponsorem branżowym spoga+gafa jest Industry Garden Association

REKLAMA