Akademia Skutecznej Sprzedaży już za nami!

Cykl 11 spotkań, prawie 5 tys. km, blisko 500 osób na szkoleniach – czyli kolejny dowód na to, że w branży ogrodniczej ciekawych inicjatyw nie brakuje!

Od listopada do początku grudnia 4  partnerów: Bayer, COMPO, Fiskars oraz Związek Szkółkarzy Polskich już po raz drugi przeprowadziły cykl szkoleń w ramach Akademii Skutecznej Sprzedaży. „Biznes Ogrodniczy” był partnerem medialnym tego projektu.

 

Cykl 11. spotkań był odpowiedzią na sygnały otrzymywane ze strony partnerów handlowych. Firmy połączyły swoje siły i stworzyły specjalistyczny program szkoleniowy, dostosowany do realiów branży ogrodniczej. Podczas warsztatów organizatorzy nie tylko prezentowali ofertę na kolejny sezon, ale przede wszystkim podsumowali mijający właśnie rok oraz wspólne z uczestnikami rozmawiali o perspektywach sprzedażowych na nowy sezon. – Podpowiadaliśmy, jak pracować z produktami premium, aby generowały maksymalnie wysokie zyski. Jednym z tematów Akademii był również merchandising, czyli umiejętne eksponowanie produktów z wykorzystaniem wiedzy na temat psychologii klientów, ich predyspozycji i preferencji – informuje Marcin Barbach, dyrektor Działu COMPO Consumer.

– Zaskakująco wysoka frekwencja oraz aktywny udział uczestników w Akademii Skutecznej Sprzedaży utwierdziły nas w przekonaniu, że wspólna inicjatywa była doskonałym pomysłem i także  w tym roku okazała się wielkim sukcesem – dodaje Marcin Barbach.

REKLAMA
Targi Zieleń to życie