Akademia Skutecznej Sprzedaży na półmetku

Firmy Bayer, COMPO, Fiskars oraz Związek Szkółkarzy Polskich po raz drugi w tym roku organizują spotkania w ramach Akademii Skutecznej Sprzedaży. „Biznes Ogrodniczy” został partnerem medialnym tego projektu szkoleniowego

Do tej pory odbyło się sześć z jedenastu spotkań, w których wzięło udział około 250 osób.– Zaskakująco wysoka frekwencja oraz aktywny udział uczestników w Akademii Skutecznej Sprzedaży utwierdziły nas w przekonaniu, że wspólna inicjatywa także w tym roku okaże się wielkim sukcesem – mówi Marcin Barbach, dyrektor Działu COMPO Consumer.
Podczas warsztatów organizatorzy nie tylko prezentują ofertę na kolejny sezon, ale przede wszystkim podsumowują mijający właśnie rok oraz wspólne z uczestnikami rozmawiają o perspektywach sprzedażowych na nowy sezon. – Podpowiadamy, jak pracować z produktami premium, aby generowały maksymalnie wysokie zyski. Jednym z tematów Akademii jest również merchandising, czyli umiejętne eksponowanie produktów z wykorzystaniem wiedzy na temat psychologii klientów, ich predyspozycji i preferencji – informuje Marcin Barbach.
Szkolenia potrwają do 6 grudnia. Najbliższe warsztaty odbędą się Warszawie (27 listopada), Lublinie (28 listopada), Łodzi (2 grudnia), Białymstoku (3 grudnia), Gdańsku (4 grudnia), Szczecinie (5 grudnia) oraz Poznaniu (6 grudnia).
 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie