Z początkiem kwietnia rozpoczęła się kampania Allegro promująca kategorię zakupową Ogród. Reklamy pojawią się na billboardach oraz citylightach w dużych miastach. Jednocześnie marka będzie rozdawać nasiona roślin. Kampania potrwa do końca maja
W wiosennych reklamach będzie można zobaczyć rośliny oraz najpopularniejsze o tej porze roku produkty ogrodowe, m.in. narzędzia, meble czy elementy architektury.
W czternastu miastach Allegro będzie rozdawać nasiona. Torebki z nimi będzie można pobrać ze specjalnie przygotowanych dyspenserów. Gigantyczne zawieszki rozmieszczono w 1400 nietypowych lokalizacjach w przestrzeni miejskiej. Po 25 kwietnia będzie można je znaleźć m.in. w Warszawie, Poznaniu, Toruniu i Wrocławiu.
W promocji zastosowane zostaną również billboardy, citylighty oraz animowane reklamy na jeżdżących w mniejszych miejscowościach LED-truckach. Trzy ciężarówki z ekranami po bokach i z tyłu będą przemierzały Polskę od kwietnia do końca maja, odwiedzając po drodze 95 miast.
Wykorzystana zostanie także geolokalizacja w telefonach komórkowych. Użytkownicy sieci T-Mobile otrzymają SMS-y i MMS-y z linkiem do oferty serwisu.
Reklamy będzie można śledzić w aplikacjach mobilnych oraz w największych portalach internetowych (Onet, WP, Gazeta, Interia, O2). Będą one też emitowane w wewnętrznych mediach w ramach serwisu Allegro oraz w wybranych serwisach grupy, m.in. Otodom.pl i Oferia.pl.
Komunikacja prowadzona będzie również na fan page’u Allegro na Facebooku. Dla internautów przygotowano nagrody, które będzie można zdobyć, jeśli posty konkursowe polubi wystarczająco wiele osób.
W ramach kampanii czytelnicy magazynu „Moje Mieszkanie” zostaną zaproszeni do udziału w konkursie na najpiękniejszy balkon. Do końca roku w czasopiśmie prezentowane będą też produkty z promowanej kategorii.
Kampanię przygotował zespół marketingu Allegro, a działania PR prowadzi jego dział komunikacji korporacyjnej.
Źródło: marketing przy kawie