American dream po polsku, czyli Cub Cadet na nowy sezon

Firma MTD Poland – dystrybutor marki Cub Cadet –  25 października zaprosiła swoich partnerów biznesowych do Gdyni na niekonwencjonalną prezentację nowości i warunków handlowych. Reprezentacja „Biznesu Ogrodniczego” uczestniczyła w tym wydarzeniu, a Jarosław Olewicz, wydawca przedstawił uczestnikom prezentację na temat podziału klientów i ich oczekiwań

 

Spotkanie inne niż wszystkie, które przeniosło uczestników w świat filmu przepełnione było motywami związanymi z USA – krajem z którego pochodzi marka Cub Cadet. Wydarzenie to odbyło się w studiu filmowym Panika w Gdyni i zgromadziło ponad 220 osób – autoryzowanych dealerów marki Cub Cadet.  Podczas eventu m.in. podsumowano miniony sezon, zaprezentowano nowości i przedstawiono warunki handlowe na kolejny sezon. – Zależy nam na sprzedaży produktów premium za pośrednictwem wykwalifikowanych dealerów. Systematycznie zmniejszamy sprzedaż w sieciach i stawiamy na potężne wzrosty  sprzedaży dealerskiej. Od 2014 roku zmniejszamy swoją aktywność na rynku marketowym. Obecnie osiągamy wzrosty sprzedaży na poziomie 30% rocznie i tendencję tę mamy zamiar utrzymać. W portfolio firmy diametralnie rośnie znaczenie marki Cub Cadet – podkreślał Krzysztof Grabowski, dyrektor generalny MTD Poland.

Firma MTD Poland w kolejnych latach wprowadzi wiele nowości,  w tym produktów, które do tej pory nie były dostępne m.in. autonomiczne urządzenie do pielęgnacji pól golfowych RG3 oraz akumulatorowe, wielozadaniowe narzędzie do pielęgnacji obiektów sportowych Infinicut. Co więcej, zdecydowanie rozwinięta zostanie oferta sprzętu akumulatorowego. – Dzięki tej zmianie będziemy mieć olbrzymią ilość nowych, atrakcyjnych produktów. Mamy zamiar być potentatem w ofercie sprzętu akumulatorowego – powiedział Krzysztof Grabowski.

Ponadto, dystrybutor marki Cub Cadet w nadchodzącym sezonie zaproponuje dealerom atrakcyjny program wsparcia sprzedaży i kontynuowany będzie program wspólnych działań marketingowych. Firma zaprosi także partnerów biznesowych na cykl jednodniowych szkoleń dla pracowników mających na celu poszerzenie ich wiedzy o produktach oraz doskonalenie umiejętności handlowych.

Miejsce wydarzenia nie było przypadkowe, gdyż jedną z atrakcji wieczoru była prapremiera nowego filmu reklamowego Cub Cadet. Materiał ten jest zaledwie zalążkiem planowanej produkcji wideo, gdyż w trójmiejskim studiu filmowym powstać ma kilkadziesiąt kolejnych! Co więcej, organizatorzy  spotkania dołożyli starań, aby zgromadzeni goście wczuli się w klimat filmu i American dream. Wśród atrakcji jakie zaoferowano gościom były m.in. modułowa strzelnica taktyczna, green box, charakteryzacja, stanowiska wirtualnej rzeczywistości czy

prawdziwy amerykański food truck.

 

 

REKLAMA