Redakcja „Biznesu Ogrodniczego”, którą reprezentowała Renata Aleksandrzak, dyrektor działu sprzedaży reklam, 15 lipca była obecna na VII NAC SuperFinale Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego. Firma NAC była sponsorem tytularnym tego wydarzenia. Po raz pierwszy w historii futbol amerykański cieszył się aż tak dużym zainteresowaniem. Na Stadion Narodowy w Warszawie przybyło ok. 23 tysięcy osób.
Spore wrażenie na uczestnikach zrobiło już samo boisko z wymalowanymi liniami jardów, z futbolowymi bramkami, logo Superfinału. Prezentacja obu drużyn, w której zawodnicy przebijali się przez płachtę z logo swojej drużyny była elementem niespotykanym na innych ligowych spotkaniach w Polsce. – Był to prawdziwy „polski SuperBowl” z futbolową atmosferą i konkursami dla publiczności – informuje Monika Iwanowska, specjalista ds. marketingu i sprzedaży w firmie NAC. Sportowym emocjom towarzyszył rodzinny piknik na terenie wokół stadionu. Organizatorzy zapewnili mnóstwo atrakcji. Uczestnicy mogli spróbować swoich sił w rzucie piłką futbolową, przymierzyć strój z ochraniaczami i kaskiem oraz poznać polskie drużyny, które przybyły do Warszawy. O dobrą zabawę zadbał m.in. zespół SheMoans znany z występów w show Szymona Majewskiego. Mecz transmitowany był na żywo przez stację TVN Turbo oraz N Sport.
Sponsorzy również przygotowali atrakcje dla kibiców. Na jednym z dwóch stoisk NAC można było obejrzeć sprzęt ogrodowy, porozmawiać z przedstawicielem firmy oraz wziąć udział w loterii "7 kosiarek na VII NAC SuperFinał". Stoisko sponsora tytularnego cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. –„Biznes Ogrodniczy” jako ważny branżowy miesięcznik bierze udział we wszystkich wydarzeniach, które przyczyniają się do rozwoju sektora ogrodniczego. Tego typu eventy pozwalają dotrzeć nie tylko do szerokiego grona potencjalnych klientów, mają także zasadnicze znaczenie w kreowaniu wizerunku firmy, tak w odbiorze konsumenta, jak i branży. Cieszymy się, że świadomość znaczenia reklamy i promocji jest wśród przedsiębiorców branży ogrodniczej bardzo wysoka – podkreśla Renata Aleksandrzak.
Biznes Ogrodniczy na NAC VII SuperFinał
Previous post
Next post
Mobilny „Biznes Ogrodniczy”
e-wydanie
REKLAMA
najnowsze
REKLAMA