„Biznes Ogrodniczy” na śniadaniu prasowym Grupy Muszkieterów

-Ogród będzie naszym działem strategicznym – zapowiadają przedstawiciele sieci Bricomarché
Francuska sieć marketów DIY w ciągu najbliższych dwóch lat planuje otworzyć w Polsce ponad 50 nowych placówek. Planom ekspansji Bricomarché na polskim rynku poświęcono śniadanie prasowe, które 16 maja odbyło się  podwarszawskim hotelu Venecia Palace. Grupę Muszkieterów reprezentował m.in. Frederick Sambourg, prezes sieci Bricomarché w Europie oraz Maciej Nowicki, członek zarządu sieci Bricomarché w Polsce. W śniadaniu prasowym uczestniczył także Michał Gradowski, redaktor prowadzący, szef projektu dodatki specjalne „Biznesu Ogrodniczego”.
-We Francji, Wielkiej Brytanii i Niemczech 80 proc. udziałów w sprzedaży asortymentu ogrodowego mają sklepy wielkopowierzchniowe, na polskim rynku wskaźnik ten wynosi 40 proc. To stwarza niezwykłe szanse na rozwój – mówił Frederick Sambourg. -We Francji w zeszłym roku sklepy sieci Bricomarché zanotowały 3 proc. wzrost obrotów, w Polsce było to 15 proc. – wyjaśniał prezes Bricomarché w Europie.
„Biznes Ogrodniczy” uczestniczy we wszystkich targach i spotkaniach branżowych, a także bacznie przygląda się działającym w Polsce i Europie sieciom DIY. Dzięki monitorowaniu zarówno tradycyjnych jak i nowoczesnych kanałów dystrybucji miesięcznik bada kondycję całej branży. 
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: