Już na przełomie lutego i marca przyszłego roku odbędą się w Poznaniu targi Gardenia, po raz pierwszy w nowej formule. „Biznes Ogrodniczy” uzyskał tytuł patrona medialnego tego wydarzenia
– „Biznes Ogrodniczy” od lat wspiera i inicjuje wszelkie działania, które wyznaczają kierunki rozwoju i jednoczą zielony biznes. Takim wydarzeniem z pewnością są targi Gardenia – mówi Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”. – Doceniamy tytuł patrona medialnego przyznany „Biznesowi Ogrodniczy” przez targi Gardenia. Cenimy sobie pracę z profesjonalistami, dlatego też od lat budujemy partnerstwo z najlepszymi
– dodaje.
Na targach Gardenia już po raz drugi swoją premierę będzie miał najnowszy numer magazynu „Garden & Trends”, opisujący i kreujący najważniejsze trendy ogrodnicze w 2014 roku. Magazyn będzie dystrybuowany wśród wszystkich zwiedzających targi Gardenia.
Gardenia 2014 po raz pierwszy w zmienionej formule – od czwartku do soboty, od 27 lutego do 1 marca 2014 roku. Dwa pierwsze dni będą przeznaczone dla profesjonalistów.
W imieniu swoim i organizatorów serdecznie zapraszamy.