Biznes Ogrodniczy patronuje Drago

Miesięcznik „Biznes Ogrodniczy” jest patronem medialnym drugiej edycji konferencji organizowanej prze firmę Drago „Co w trawie piszczy?”. Szkolenie odbędzie się już 6 marca

     Nadchodząca Akademia Drago będzie wyjątkową okazją do dyskusji o najbardziej palących problemach, które na początku nowego sezonu trapią branżę ogrodniczą. Biorący udział w konferencji zyskają dostęp do informacji o nowościach rynkowych przed oficjalnym rozpoczęciem sezonu. Tematyka szkolenia skupia się na zagadnieniach dotyczących technologii dla terenów zielonych, nowych produktach i innowacjach. Prezentacje wygłosi 13 ekspertów – z Holandii, Czech i Włoch, których wesprze mocna polska reprezentacja. Wszyscy goście otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w wydarzeniu oraz prezent-niespodziankę.
     Szkolenia organizowane przez Drago spotykają się z szerokim zainteresowaniem ze względu na unikalność i aktualność poruszanej tematyki. – Uczestnicy szkolenia „Co w trawie piszczy?” poznają nowoczesne technologie oraz produkty przeznaczone do nawadniania terenów zielonych, systemy oświetlenia ogrodowego oraz hydroizolacji zbiorników wodnych, zasady projektowania oraz montażu, wymieniają doświadczenia z użytkownikami systemów – mówi Tomasz Więcek, współwłaściciel firmy Drago i organizator spotkania. – Zajmujemy się nie tylko sprzedażą. Duży nacisk kładziemy na inicjatywy związane z kompleksowym doradztwem oraz szkoleniem. Chcemy pomagać w pielęgnowaniu sukcesów naszych klientów. „Co w trawie piszczy?” jest wydarzeniem, które ma temu służyć – dodaje.

     Szkolenie rozpocznie się 6 marca o godz. 9:00 w warszawskim Centrum Nauki Kopernik. Rejestracja i więcej informacji na stronie: www.cowtrawiepiszczy.com.

REKLAMA