„Biznes Ogrodniczy” z Akademią Skutecznej Sprzedaży

Firmy Bayer, COMPO, Fiskars oraz Związek Szkółkarzy Polskich połączyły siły i stworzyły zupełnie nowy projekt szkoleniowy. Akademia Skutecznej Sprzedaży obejmuje cykl 11 szkoleń. „Biznes Ogrodniczy” został partnerem medialnym tej inicjatywy

Cykl 11 szkoleń, które odbędą się w całej Polsce, skierowany jest głównie do właścicieli i pracowników sklepów, centrów i hurtowni ogrodniczych. „Jak sprzedawać produkty premium”, „Jak stworzyć ekspozycję, która przekona klienta do zakupu”, „Czy warto się wyróżniać, czy iść za trendami” oraz „Czy trzeba mieć w ofercie innowacyjne produkty ?” – to zasadnicze pytania, jakie należy sobie stawiać prowadząc nowoczesny biznes w branży ogrodniczej. Uczestnicy projektu spróbują znaleźć na nie odpowiedzi.

 

– Dzięki temu, że będziemy z naszymi partnerami praktycznie w całej Polsce, zyskamy okazję, aby poszerzyć wiedzę klientów, opowiedzieć im o nowościach oraz aspektach promocji i sprzedaży. Doskonale wpisuje się to w naszą strategię ciągłej edukacji, zarówno siebie, jak i naszych klientów – mówi Marcin Barbach, dyrektor COMPO Consumer.

 

Zgłoszenia na szkolenia w poszczególnych miastach przyjmowane są pocztą elektroniczną na adres szkolenieogrodnicze@gmail.com. Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!
 

REKLAMA