Biznes Targowy

Już w sierpniu z okazji warszawskich targów „Zieleń to życie” ukaże się „Biznes Targowy”, specjalny dodatek do „Biznesu Ogrodniczego” w całości poświęcony temu wydarzeniu. W „Biznesie Targowym” oprócz najważniejszych informacji dotyczących wystawy, ukażą się artykuły podejmujące temat znaczenia tego rodzaju imprez dla rozwoju zielonej branży. Karolina Kałdońska, dyrektor zarządzający „Biznesu Ogrodniczego” dodaje: – Odbywające się co roku targi „Zieleń to życie” stanowią odzwierciedlenie kondycji rynku ogrodniczego. To doskonała okazja, by omówić nie tylko nowości i tendencje rynkowe, ale także zagadnienia związane z rozwojem branży czy profesjonalną organizacją stoisk targowych. Zachęcamy do reklamowania się w „Biznesie Targowym” – to doskonałe miejsce na zaproszenie klientów na stoisko targowe i przedstawienie swojej oferty.
„Biznes Targowy” będzie insertowany do sierpniowego wydania „Biznesu Ogrodniczego” oraz kolportowany na targach „Zieleń to życie”. Sierpniowy numer „Biznesu Targowego” ukaże się w zwiększonym nakładzie 20.000 egzemplarzy.

REKLAMA
Targi Zieleń to życie