Bogaty program IV Forum Branży Ogrodniczej

Merytoryczny i dostosowany do oczekiwań uczestników – taki będzie program IV Forum Branży Ogrodniczej, najważniejszego spotkania kadry zarządzającej rynku ogrodniczego

Spotkanie, które odbędzie się w dniach 5-6 listopada w Hotelu Mercure wypełnią debaty i dyskusje na temat aktualnego stanu oraz możliwości i kierunków rozwoju rynku ogrodniczego w Polsce. Forum podzielone będzie na trzy bloki tematyczne.

 

Perspektywy rozwoju branży ogrodniczej w Polsce i Europie przedstawi Jarosław Olewicz, wiceprezes zarządu Media Experts, wydawcy miesięcznika „Biznes Ogrodniczy”. W swoim wystąpieniu skupi się przede wszystkim na zmieniających się oczekiwaniach klientów oraz na nowych trendach, które pojawiają się w branży.

O nastrojach, jakie dominują i będą dominować w ogrodnictwie, na podstawie badań opowie dr Izabella Anuszewska, Research Unit Director z Millward Brown SMG/KRC.

O marketingu w praktyce, na przykładzie Międzynarodowej Wystawy Zieleń To Życie opowie natomiast jej dyrektor, Agnieszka Żukowska, prezes Agencji Promocji Zieleni.
 

Ważną częścią programu Forum będzie panel dyskusyjny zatytułowany „Sieci DIY, centra ogrodnicze, sklepy tradycyjne – potencjał, konkurencyjność, wyzwania i zagrożenia”. Jego uczestnicy będą rozmawiać m.in. o zmianach zachodzących w strukturze handlu oraz dynamice sprzedaży w poszczególnych formatach sklepów.

O potencjale, konkurencyjności, wyzwaniach i zagrożeniach sieci DIY, centrów ogrodniczych i tradycyjnych sklepów, uczestnicy Forum debatować będą podczas kolejnego tematycznego panelu dyskusyjnego. O batalii Dawida z Goliatem, czyli o specyfice walki konkurencyjnej w sieciach DIY opowie Marcelin Matusiak, Constructor Team Manager, Chairman of Industrial Team CEE, GFK Polonia.

Jak zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku ogrodniczym? Choć odpowiedź na to pytanie nie jest prosta, postarają się ją znaleźć uczestnicy panelu dyskusyjnego „Wyróżnij się albo zgiń”.

Po jego zakończeniu Magdalena Szymczak z innowave udowodni, że innowacje to nie abstrakcje. Wskaże również jak znajdować dobre pomysły na nowe produkty i skutecznie wprowadzać je na rynek. Uczestnikom Forum zaprezentowany zostanie także nowy koncept merchandisingowy marki Pokon.
 

REKLAMA