CENTRUM OGRODNICZE PRZYSZŁOŚCI

Zapraszamy na towarzyszącą Wystawie „Zieleń to życie” konferencję szkoleniową CENTRUM OGRODNICZE PRZYSZŁOŚCI
26 sierpnia (piątek), godz. 14.00-18.00 Centrum EXPO XXI, I piętro, sala C, przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie

 

John Stanley, który ponownie przyjął nasze zaproszenie poprowadzi spotkanie dla właścicieli, kadry
kierowniczej i pracowników centrów ogrodniczych, szkółkarzy, kupców z sieci budowlano-ogrodniczych.

W PROGRAMIE:
•    Wizja rynku centrów ogrodniczych w 2020 roku
•    Wpływ trendów globalnych na handel w Polsce
•    Sprzedaż tradycyjna i internetowa produktów ogrodniczych — strategia na przyszłość
•    Wirtualne centrum ogrodnicze jutra
•    Tradycyjne centrum ogrodnicze jutra — dobór asortymentu
•    Działania, które podjęte obecnie przełożą się na wzrost sprzedaży w przyszłości
•    Profil klienta przyszłości, a jego obecne potrzeby i oczekiwania
•    Wartości produktów i wartości, które firma reprezentuje w drodze do sukcesu
•    Sposób na powstrzymanie sieci handlowych przed zwiększaniem ich udziału w rynku
•    Wdrażanie pomysłów konkurencji. Wartości, które należy wziąć pod uwagę
•    Plan działania

Podczas konferencji oprócz wystąpienia Johna Stanley’a będą miały miejsce dwie 15-minutowe prelekcje:
•    Kondycja i perspektywy rozwoju branży ogrodniczej w Polsce; Jarosław Olewicz, Biznes Ogrodniczy
•    Dostępne ilości —www.polskierosliny.pl; Jakub Kurowski, Związek Szkółkarzy Polskich, Szkółki Kurowscy

Wykłady w językach: polskim, angielskim, rosyjskim.

Znajomość uniwersalnych praw rządzących sprzedażą, wiedza na temat światowych procesów rynkowych i ich regionalnej specyfiki, wyjątkowa umiejętność obserwacji i wyciągania wniosków, przewidywania trendów i kierunków rozwoju – zarówno w skali makro jak i lokalnie – to główne atuty Johna Stanleya. Bogatszy o kolejne doświadczenia i obserwacje środkowo -europejskich rynków John Stanley przedstawi tym razem wizję przyszłości centrów ogrodniczych oraz kierunki i możliwości ich
 rozwoju w naszym regionie. Zaproponuje konkretne rozwiązania i plan działań, które zrealizowane w najbliższej przyszłości wpłyną na zwiększenie sprzedaży.
    
Konferencja będzie także okazją do premiery, ukończonego w lipcu, 100-stronicowego raportu na temat sytuacji centrów ogrodniczych na świecie. W raporcie oprócz analizy Stanley przedstawi zalecane narzędzia i działania marketingowe.

 

 

Bezpłatne hasło dostępu do raportu otrzymają tylko Uczestnicy konferencji (cena standardowa: 1999 Euro).

Koszt uczestnictwa jednej osoby:
280,00 zł netto (+ 23% VAT)
250,00 zł netto 3. osoba z firmy (+23% VAT)
240,00 zł netto członkowie ZSzP oraz PSCO (+23% VAT)

Zgłoszenia online: http://zielentozycie.pl/index.php/pl/konf-centr/formularz-centra.html

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: