Pokaz bielizny, koncert laureatki jednego z telewizyjnych show i finał konkursu Miss Nastolatek zainaugurowały wiosenny sezon ogrodniczy w Centrum Ogrodniczym Tracz. To nie żart z okazji prima aprilis – w ten sposób 1 kwietnia w Centrum Ogrodniczym Tracz przywitano wiosnę.
Dodatkową atrakcją były porady, jakich klienci mogli zasięgnąć u przedstawicieli firm: Agrecol, Compo, Marolex i Weber. – Jedynym żartem tego dnia była pogoda – mówi z uśmiechem Maciej Milczarek, marketing manager centrum. – Naprzemiennie padający śnieg i wychodzące zza chmur słońce, a także niska temperatura nie zniechęciły uczestników spotkania, którzy w niedzielę palmową tłumnie dotarli do podłódzkiego Sosnowca – dodaje.
Prowadząc centrum ogrodnicze należy sięgać po niestandardowe formy promocji, szczególnie, gdy obiekt jest oddalony od najbliższego ośrodka miejskiego. W takiej sytuacji w sposób szczególny należy dbać o relacje z klientami i fundować im wartość dodaną, która sprawi, że chętniej wybiorą się nie tylko na zakupy, ale po prostu spędzić swój wolny czas.