Nowe produkty i innowacje w zielonej branży, porady marketingowe, możliwość osobistego porozmawiania z prelegentami firm partnerskich Drago z Polski i Europy, przyciągnęły ponad 160 słuchaczy na drugą edycję konferencji „Co w trawie piszczy”, która odbyła się pod patronatem „Biznesu Ogrodniczego”
Najważniejszy jest jasno określony cel biznesowy, którym powinno być budowanie relacji, poznawanie potrzeb klientów i indywidualne ich traktowanie – to ważne przesłanie tegorocznej edycji konferencji „Co w trawie piszczy”.
– Zajmujemy się nie tylko sprzedażą. Duży nacisk kładziemy na inicjatywy związane z kompleksowym doradztwem oraz szkoleniem. Chcemy pomagać w pielęgnowaniu sukcesów naszych klientów. „Co w trawie piszczy?” jest wydarzeniem, które ma temu służyć – podsumowuje Tomasz Więcek, współwłaściciel firmy Drago i organizator spotkania.
Szkolenie odbyło się 6 marca w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Akademia Drago była wyjątkową okazją do dyskusji o najbardziej palących problemach, które na początku nowego sezonu trapią branżę ogrodniczą. Uczestnicy konferencji poznali nowości przed oficjalnym rozpoczęciem sezonu.
Plan spotkania był niezwykle napięty. Prezentacje wygłosiło aż 13 ekspertów, m.in. z Holandii, Czech i Włoch.
Szkolenia organizowane przez Drago spotykają się z szerokim zainteresowaniem ze względu na ich unikatowość i aktualność poruszanej tematyki. – Uczestnicy szkolenia „Co w trawie piszczy?” poznali nowoczesne technologie oraz produkty przeznaczone do nawadniania terenów zielonych, systemy oświetlenia ogrodowego oraz hydroizolacji zbiorników wodnych, zasady projektowania oraz montażu, co niezwykle istotne mogli wymienić doświadczenia z użytkownikami systemów – dodaje Tomasz Więcek.