Czas na zmiany w „Biznesie Ogrodniczym”

Wraz z nadejściem nowego roku „Biznes Ogrodniczy” przygotował dla swoich czytelników wiele niespodzianek. Pierwszą z nich jest publikowany raport z badań czytelnictwa prasy ogrodniczej, z którego jednoznacznie wynika, że miesięcznik jest niekwestionowanym liderem. Ale to nie wszystko! Po trzech latach wydawniczych przyszedł czas na zmiany logo i odświeżenie szaty graficznej. W trosce o walory estetyczne pisma, a także potrzebę podążania za najnowszymi trendami, zespół doświadczonych grafików przygotował nowoczesny layout, który mamy nadzieję, że również czytelnikom „Biznesu Ogrodniczego” przypadnie do gustu. – Tworzony przez nas miesięcznik wraz z dodatkami specjalnymi musi wyprzedzać trendy – wyjaśnia Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”. – Nie tylko utrzymanie wysokiego poziomu merytorycznego jest dla nas priorytetem, ale również estetyka pisma i panująca w nim harmonia. Czasopisma branżowe muszą wyróżniać się dynamiką, zarówno w obrębie rozwoju, jak i graficznego przedstawiania tematów – podkreśla. Zmiany są konieczne, bo kto się nie rozwija, ten się cofa!
 

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: