Czerwcowe wydanie miesięcznika „Biznes Ogrodniczy”

Nowy numer miesięcznika „Biznes Ogrodniczy” już na rynku. A w nim najbardziej aktualne informacjami na temat tegorocznej edycji targów Spoga + Gafa. Organizatorzy spodziewają się ponad 2 tys. wystawców z 52 krajów. Producenci z branży ogrodniczej są pełni optymizmu jeśli chodzi o sezon 2012-2013. Poprawa nastrojów ekonomicznych w większości krajów europejskich i oddalające się widmo recesji gospodarczej pozwalają prognozować, że sprzedaż produktów ogrodniczych wzrośnie. Tymczasem w Polsce zielona branża w pełnym rozkwicie. Bez kompleksów patrzy w przyszłość.  Do 2020 roku mamy znaleźć się w grupie najbardziej innowacyjnych państw. Przedsiębiorcy z branży ogrodniczej już dziś doskonale wiedzą, że nowatorski produkt przynosi korzyści im samym, a także prowadzącym placówki ogrodnicze, odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów. O roli innowacyjności przeczytacie Państwo w materiale z cyklu „Warto wiedzieć”. Ponadto w numerze podajemy 6 sposobów – jak sprzedawać więcej w punkcie gastronomicznym. Droga do zakupu, jaką pokonuje każdego dnia polski konsument, zawsze rozpoczyna się od potrzeby, to czy potrzebę uda się wykreować dostawcy, czy pokieruje on klienta do odpowiedniego miejsca i skłoni do sięgnięcia po konkretny produkt, jest kwestią skutecznych działań trade marketingowych. Czy branża ogrodnicza potrafi wpływać na decyzje klientów? Odpowiedź na to pytanie w „Raporcie”.

 

REKLAMA