To obowiązkowa lektura w tym miesiącu. Odwiedzając centra ogrodnicze i markety DIY, nie sposób nie odnieść wrażenia, że sezon w branży ogrodniczej cały czas trwa!
W październiku pod lupę wzięliśmy zwyczaje zakupowe Polaków. Czy przywiązują dziś uwagę do jakości produktów? Co jest motorem napędzającym zakupy? Odpowiedzi na te pytania przynosi raport specjalny: Profil klienta centrum ogrodniczego.
Już wkrótce miłośnicy zieleni wybiorą się do sklepów w poszukiwaniu akcesoriów na Boże Narodzenie. W październikowym wydaniu „Biznesu Ogrodniczego” wszystko o roślinach kwitnących właśnie w tym okresie. Ponadto obszerny materiał o sprzedaży gwiazdkowych dekoracji.
W numerze ponadto najnowsze trendy podpatrzone na targach Spoga+Gafa w Kolnii i podczas targów Vitrel. Właścicielom centrów ogrodniczych jesiennych inspiracji dostarcza Izabela Kaszuba – podpowiadając jak wykorzystać dynię do dekoracji.