Decobiznes – już w maju!

Już w maju ukaże się „Decobiznes”, ekskluzywny dodatek specjalny do „Biznesu Ogrodniczego”, dedykowany tej coraz dynamiczniej rozwijającej się kategorii produktów. Znana, ceniona i wyczekiwana pozycja w kalendarzu wydawniczym miesięcznika „Biznes Ogrodniczy” z pewnością stanie się najbardziej obszerną analizą rynku wartego 480 mln złotych

Perspektywy rozwoju całego sektora dekoracji w Polsce na najbliższe lata są niezwykle optymistyczne. Z ankiety przeprowadzonej przez „Biznes Ogrodniczy” wynika, że produkty home & decor stanowią najlepiej rotujące towary wśród wszystkich kategorii niedawno wprowadzonych do centrów ogrodniczych. Analizy „Gazety Prawnej” z kolei potwierdzają, że prawdziwe ożywienie w branży wyposażenia wnętrz dopiero nastąpi i stanowi ono kwestię najbliższych miesięcy, które przynieść mają m.in. zliberalizowanie warunków kredytowych w bankach. Można w związku z tym oczekiwać wzrostu liczby transakcji zarówno na rynku nieruchomości, jak i dużo większych zysków ze sprzedaży produktów do aranżacji wnętrz i ogrodów. Należy dodać, że centra ogrodnicze stanowią obecnie główny kanał dystrybucyjny decoru nie tylko ze względu na większą powierzchnię sprzedaży, ale także z racji obejmowania swoim zasięgiem obu gałęzi rynku dekoracyjnego – indoor living oraz outdoor living. W efekcie dobrze prosperujące do tej pory centra homingowe w Europie Zachodniej wprowadzają do sprzedaży asortyment ogrodniczy i powoli zmieniają profil swojej działalności. 
W związku z nieustannie rosnącą sprzedażą asortymentu decor w centrach ogrodniczych, już w maju do rąk detalistów związanych z branżą ogrodniczą trafi jedyny, ekskluzywny dodatek specjalny „Decobiznes” poświęcony temu bujnie rozwijającemu się segmentowi handlu i wzrastającej sprzedaży produktów takich jak: donice, doniczki, osłonki; elementy wystroju wnętrz (ramki, lustra, figurki, wazony, obrazy, szkatułki, parawany, itd.); dekoracje ogrodu (meble ogrodowe, rzeźby, fontanny, mała architektura ogrodowa); świeczniki, świece, lampiony; galanteria i dekoracje stołu; kwiaty sztuczne i akcesoria florystyczne oraz dekoracje okolicznościowe.
Oprócz wyczerpujących i najbardziej rzetelnych danych na temat rynku home & decor, zajmiemy się omówieniem najnowszych trendów w sprzedaży tych produktów oraz ekspozycji i marketingu produktów dekoracyjnych. „Decobiznes” to zatem pierwsze kompendium wiedzy o tym, kiedy, jak i co sprzedawać.

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: