Perspektywy rozwoju sektora dekoracji w Polsce na najbliższe lata są niezwykle optymistyczne. Produkty home & decor stanowią najlepiej rotujące towary wśród wszystkich kategorii niedawno wprowadzonych do centrów ogrodniczych.
W związku z nieustannie rosnącą sprzedażą asortymentu decor w centrach ogrodniczych, już w maju do rąk detalistów związanych z branżą ogrodniczą trafi jedyny, ekskluzywny dodatek specjalny „Decobiznes” poświęcony temu bujnie rozwijającemu się segmentowi handlu i wzrastającej sprzedaży produktów takich jak: donice, doniczki, osłonki; elementy wystroju wnętrz (ramki, lustra, figurki, wazony, obrazy, szkatułki, parawany, itd.); dekoracje ogrodu (meble ogrodowe, rzeźby, fontanny, mała architektura ogrodowa); świeczniki, świece, lampiony; galanteria i dekoracje stołu; kwiaty sztuczne i akcesoria florystyczne oraz dekoracje okolicznościowe.
Oprócz wyczerpujących i najbardziej rzetelnych danych na temat rynku home & decor, zajmiemy się omówieniem najnowszych trendów w sprzedaży tych produktów oraz ekspozycji i marketingu produktów dekoracyjnych. „Decobiznes” to zatem pierwsze kompendium wiedzy o tym, kiedy, jak i co sprzedawać.
„Decobiznes” – już w maju!
Poprzedni wpis
Następny wpis
Rozwój rynku BBQ
e-wydanie
REKLAMA
najnowsze
REKLAMA