Idzie wiosna, a wraz z nią rosnąca potrzeba spędzania czasu na świeżym powietrzu! Najsilniejszymi promotorami tej idei są dziś producenci i dystrybutorzy asortymentu BBQ, w ramach którego znajdują się grille i meble ogrodowe, a także ich uzupełnienie, czyli akcesoria do grillowania, repelenty, a nawet elementy oświetlenia ogrodu. Zdaniem największych operatorów na rynku BBQ pierwszym miejscem sprzedaży tych produktów są centra ogrodnicze, które w samym 2010 roku zaskoczyły wszystkich skalą obrotów. Co nas więc czeka w 2011?
Otóż nadeszła era wielkiej promocji nie tylko samych produktów, ale filozofii ich używania i sposobu podejścia do sprzedaży. Wybrane centra ogrodnicze powoli stawać się będą ekskluzywnymi miejscami sprzedaży wybranych marek produktów z wyższej półki cenowej i wspólnie z producentami zarażać pasją konsumentów. Bo grillowanie to dziś znacznie więcej, niż przygotowywanie jedzenia. A co dokładnie?
Odpowiedzi na to i wiele innych pytań udzieli kwietniowy dodatek specjalny „Biznesu Ogrodniczego” – „BBQ – Wielkie Grillowanie” w którym ponadto:
• Sposoby na pewną inwestycję w dział BBQ
• Analiza rynku i perspektywy rozwoju
• Metody ekspozycji i najlepsze realizacje strategii sprzedaży
Dodatek w nakładzie 7000 egzemplarzy dzięki skutecznej i celowanej dystrybucji
adresowej prowadzonej przez Pocztę Polską trafi do centrów ogrodniczych, sklepów ogrodniczych, hurtowni, producentów
Wykorzystaj swoją szansę!
Ze swoją reklamą dotrzesz do wszystkich profesjonalistów z branży.
Skontaktuj się z nami i zaprezentuj swoją ofertę:
marcin.fajerski@biznes-ogrodniczy.pl
tel. 61 820 41 75
renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl
tel. 61 820 41 75
ilona.rosiak@biznes-ogrodniczy.pl
tel. 61 820 41 75