Po ogromnym i spektakularnym sukcesie poprzedniej edycji ekskluzywnego dodatku specjalnego „SZKÓŁKARSTWO info”, przygotowujemy kolejne, jeszcze lepsze jego wydanie! „Biznes Ogrodniczy” jest pismem o najwyższym czytelnictwie przeciętnego wydania spośród wszystkich pism z branży ogrodniczej, dlatego czujemy potrzebę ciągłego monitorowania rynku i poświęcenia szczególnej uwagi najważniejszemu jego segmentowi: szkółkarstwu.
Obecnie zauważa się tendencję do zwiększania liczby nasadzeń w przydomowych ogródkach, jak i wzrost ich powierzchni, podczas gdy inwestycje w zieleń miejską powoli wyhamowują. Można zatem prognozować, że popyt na rośliny w centrach ogrodniczych i marketach DIY będzie dynamicznie wzrastać. W związku z ogromnym potencjałem rynku roślin ozdobnych już w marcu do rąk właścicieli hurtowni i placówek ogrodniczych, topowych szkółek, architektów krajobrazu oraz firm projektujących zieleń trafi jedyny biznesowy magazyn „SZKÓŁKARSTWO info”. Ta niezwykle cenna pozycja w kalendarzu wydawniczym „Biznesu Ogrodniczego” z pewnością okaże się rzetelnym kompendium wiedzy o handlu materiałem roślinnym i narzędziem pracy wszystkich branżystów kupujących i prowadzących sprzedaż roślin.
Czytelnictwo przeciętnego wydania* pism z branży ogrodniczej
Podstawa: wszystkie badane przedsiębiorstwa (n=200)
*Wartość tego wskaźnika informuje o prawdopodobieństwie przeczytania pojedynczego numeru pisma przez respondenta
Źródło: MillwardBrown 2012
W dodatku znajdą się analizy i prognozy dotyczące segmentu roślin ozdobnych, wszystko o trendach zagospodarowywania powierzchni ogrodów i terenów zieleni oraz praktyczne porady dotyczące promowania i ekspozycji roślin.
Ekskluzywny dodatek specjalny „SZKÓŁKARSTWO info” w nakładzie 7 000 egzemplarzy dzięki skutecznej i celowanej dystrybucji adresowej prowadzonej przez Pocztę Polską trafi do centrów, sklepów i hurtowni ogrodniczych, producentów, szkółkarzy oraz firm zakładających tereny zieleni.
Wykorzystaj swoją szansę!
Ze swoją reklamą dotrzesz do wszystkich profesjonalistów związanych z branżą ogrodniczą. Według najnowszych badań MillwardBrown „Biznes Ogrodniczy” dociera aż do 91% przedsiębiorstw z branży ogrodniczej.
Ponad 59% respondentów ze sklepów, centrów i hurtowni ogrodniczych przy podejmowaniu decyzji o zatowarowaniu kieruje się reklamą i informacjami zaczerpniętymi z czasopisma handlowego (Źródło: MillwardBrown).
Najczęściej jest nim „Biznes Ogrodniczy”.