19 listopada firma Ekoplon zorganizowała prezentację nowości dla swoich klientów (między innymi dystrybutora Sumin) w śremskim hotelu Monopol. Podczas spotkania przedstawiono najciekawsze rozwiązania produktowe oraz filozofię wprowadzenia na rynek nawozów krystalicznych Multivit Primavera. – Wprowadzenie nowej marki lub nowej linii produktów zawsze stanowi wyzwanie dla firmy – mówi Beata Wrona, kierownik działu marketingu i sprzedaży. – Nowe, nieznane artykuły muszą zaistnieć w świadomości konsumentów i głęboko zapaść im w pamięć. Równie ważnym aspektem, jak świadomość marki wśród konsumentów, jest budowanie świadomości wśród partnerów biznesowych – wyjaśnia.
Wszystkie elementy związane z marką, zaczynając od logotypu, a kończąc na wyglądzie opakowania, zostały omówione właśnie na śremskim spotkaniu. Tam też odbyła się pierwsza weryfikacja i ocena produktu. Zainteresowanie wzbudziła zapowiedź wprowadzenia na rynek nowych nawozów krystalicznych wraz ze wsparciem medialnym. Zebrane opinie i uwagi kontrahentów pomogą w przygotowaniach, by premiera produktu na rynku była ze wszech miar udana. Uczestnicy zapoznali się również z przygotowanymi promocjami w miejscu sprzedaży oraz w innych kanałach komunikacji.
Zarówno producentom nawozów, jak i kontrahentom spotkanie pozwoliło omówić wszystkie bieżące sprawy i podsumować sezon. – Dzięki takim spotkaniom może dojść do wymiany doświadczeń, opracowania wspólnych koncepcji i strategii handlowych, ale również przedstawienia i opiniowania aktualnych trendów – stwierdza Beata Wrona.
Firma Ekoplon przy okazji postarała się o to, aby uczestnicy spotkania z jednej strony doskonale się bawili, a z drugiej mogli poznać wyróżniki nowych produktów możliwie największą liczbą zmysłów. Po oficjalnej prezentacji przyszła pora na mniej formalne świętowanie wprowadzenia na rynek nowej linii nawozów. Po wspólnym wyjściu do kina przyszedł czas na kasyno gry.