Ekspansja na nowy rynek

W Warszawie 28 stycznia odbyła się konferencja firmy CIECH, podczas której zaprezentowano nową linię produktów ZIEMOVIT pod hasłem ,,Niech żyje ogród”. W wydarzeniu brała udział Renata Aleksandrzak, dyrektor ds. sprzedaży ,,Biznesu Ogrodniczego”

Firma CIECH wprowadza nową linię produktową w kategorii Home & Garden w ofercie CIECH Sarzyna, największego polskiego producenta środków ochrony roślin. Jest to element strategicznego rozwoju segmentu organicznego Grupy. Pod marką ZIEMOVIT znajdą się m.in. podłoża, środki chwastobójcze oraz nawozy płynne i granulowane. – Nasza strategia zakłada, obok kluczowego segmentu sodowego, intensywny rozwój segmentu organicznego. Produkty nowej kategorii Home & Garden to kolejny krok w tym kierunku. Mamy ambitne plany i oczekiwania, by ZIEMOVIT szybko stał się liderem w swojej kategorii – mówi Maciej Tybura, prezes zarządu CIECH SA. – Przypomnę, że jesteśmy największym polskim producentem środków ochrony roślin, z ponad 40-letnim doświadczeniem. Posiadamy unikatowe umiejętności oraz know-how w tym obszarze. Jestem przekonany, że specjaliści z Grupy CIECH mają dużo do zaoferowania polskim ogrodnikom i działkowcom, a nasze produkty z linii ZIEMOVIT przewyższą ich oczekiwania – dodaje.

W portfolio marki ZIEMOVIT znajdują się m.in. dwa środki ochrony roślin – ZIEMOVIT Chwastox Trio 540 SL oraz ZIEMOVIT Agrosar 360 SL. W ofercie znalazły się również wysokiej jakości nawozy granulowane do iglaków i do róż wspomagające wzrost i rozwój tych roślin. ZIEMOVIT to również trzy nawozy płynne do roślin zielonych, do roślin kwitnących i uniwersalny do wszystkich roślin, które dzięki odpowiednio skomponowanym składnikom nadają intensywnie zielony kolor liściom, zapewniając im równocześnie odpowiednią ochronę oraz wzrost. Ofertę marki uzupełniają podłoża do kwiatów balkonowych, iglaków oraz uniwersalne. ZIEMOVIT to nie tylko kompleksowa pomoc dla rozwoju ogrodu, ale także zaufany doradca. Wszyscy klienci już niedługo będą mogli zapisać się do cyklicznego newslettera, zawierającego liczne porady dotyczące pielęgnacji roślin, skorzystać z wirtualnego kalendarza ogrodnika oraz ze specjalnej aplikacji ułatwiającej planowanie swojego wymarzonego ogrodu. Produkty z nowej linii pojawią się w sklepach już 1 marca 2016 r.
 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie