„Gardentechnika” już w maju

Nowa, uaktualniona edycja jedynego na rynku magazynu o sprzedaży narzędzi i sprzętu ogrodniczego oraz produktów do nawadniania już w maju trafi na rynek

Według danych Euromonitor International, najbardziej dochodowymi kategoriami na rynku ogrodniczym pod względem wartości sprzedaży są niezmiennie narzędzia i sprzęt zmechanizowany. W 2012 udział tych kategorii w sprzedaży wszystkich produktów ogrodniczych wyniósł aż 41%, dlatego magazyn „Gardentechnika” jest jedną z najważniejszych publikacji w kalendarzu wydawniczym „Biznesu Ogrodniczego”.

To już czwarta edycja „Gardentechniki” – publikacji, która ma duży wpływ na rozwój sprzedaży kategorii narzędzi i sprzętu ogrodniczego. W nowej, uaktualnionej edycji m.in. informacje o nowych parametrach technicznych wprowadzanych przez producentów, prezentacja skutecznych sposobów ekspozycji narzędzi i sprzętu w punktach detalicznych, najnowsze dane rynkowe, segmenty o największej dynamice wzrostu, komentarze eksperckie oraz prognozy dotyczące rozwoju tej kategorii.

Tylko w „Gardentechnice” prezentacja nowości produktowych, hity sprzedażowe, których nie może zabraknąć w ofercie sklepów i centrów ogrodniczych, a także prezentacja kosiarek i innych produktów najważniejszych producentów i dystrybutorów.

Ponadto rozmowy z właścicielami wiodących punktów dealerskich w Polsce, informacje o rozwoju segmentu robotów koszących i producentach, którzy w tym sezonie wprowadzili jej do swojej oferty oraz najnowsze dane dotyczące preferencji klientów. Konsumenci w Polsce poszukują ergonomicznych i trwałych produktów, które wyróżniają się na rynku dobrym stosunkiem jakości do ceny, a obok podstawowych narzędzi i sprzętów kupują coraz więcej specjalistycznych produktów ułatwiających pracę w ogrodzie. 

„Gardentechnika” to publikacja analizująca trzy główne kategorie: sprzęt zmechanizowany, narzędzia ręczne oraz asortyment do nawadniania.
W majowym magazynie nie zabraknie jednak także informacji o kategoriach pokrewnych – opryskiwaczach, narzędziach do majsterkowania, odzieży ochronnej oraz całej gamie asortymentu uzupełniającego – ostrzach, żyłkach i olejach do sprzętu z silnikami spalinowymi. 

„Gardentechnika” to sprawdzone i skuteczne narzędzie marketingowe wspierające sprzedaż produktów i wspomagające proces budowania marki. Efektywny marketing docierający do kilku tysięcy punktów handlowych w całej Polsce tylko na łamach „Gardentechniki”. Zapraszamy do współpracy!

  
Kontakt:
michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl (szef projektu „Gardentechnika”) 
renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl (dyrektor Działu Sprzedaży Reklam)

Biznes Ogrodniczy
ul. Grunwaldzka 43/1
60-784 Poznań
tel. 61 820 41 75
e-mail: redakcja@biznes-ogrodniczy.pl
 

REKLAMA