Głód informacji

Ekskluzywny magazyn „Garden & Trends”, nowa publikacja wydawnictwa Media Experts, dedykowana konsumentom w branży ogrodniczej była dystrybuowana na targach Gardenia. Magazyn, wydany w rekordowym nakładzie 30 tys. egzemplarzy, cieszył się ogromnym powodzeniem wśród zwiedzających. „Garden & Trends” to odpowiedź na deficyt dobrych konsumenckich gazet na polskim rynku prasowym. –– Zainteresowanie nowym magazynem „Garden & Trends” przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Cały nakład przygotowany na tegoroczne targi został rozdany co do jednego egzemplarza – mówi Karolina Kałdońska, dyrektor zarządzająca „Biznesu Ogrodniczego”. – Pozytywne reakcje zwiedzających oraz popyt na tego typu publikacje utwierdza nas w przekonaniu, że nowa strategia wydawnictwa spełnia oczekiwania branży – dodaje.

 


Dodatkowo, na stoisku wydawnictwa Media Experts, wydawcy „Biznesu Ogrodniczego”, odbyła się premiera nowego, wiosennego numeru nowoczesnego magazynu lifestylowego „Slow life & garden”. Magazyn ten jest jedynym na rynku pismem propagującym życie w rytmie slow, który zyskał na świecie, a w Polsce zyskuje rzesze zwolenników, pragnących świadomie wybierać zdrowie, ekologię, naturę i własne spełnienie. Dobre nawyki żywieniowe, zalety zdrowej kuchni, smak przyrządzonych potraw z samodzielnie wyhodowanych warzyw , owoców odpowiedni wystrój wnętrz, które nas otaczają, uroki wolnego czasu na łonie przyrody, we własnym ogrodzie, na tarasie, mądry i niezapomniany wypoczynek na urlopie – to tematy, po których „Slow life & garden” jest jedynym kompetentnym przewodnikiem.

 


W haśle „Przez ogród do zdrowej żywności i dobrego życia”, którą propaguje pismo „Slow life & garden”
, kryje się obietnica spełnienia oczekiwań wszystkich pragnących żyć w rytmie slow i odkryć jego uroki. 
Misją „Slow life & garden” jest uświadamianie o korzyściach płynących z życia w rytmie slow oraz propagowanie idei życia bez pośpiechu w każdym jego aspekcie.
Stoisko wydawnictwa Media Experts było wyjątkowo atrakcyjne i oblegane przez zwiedzających, których przyciągały dwa dystrybuowane na targach tytuły konsumenckie – magazyny „Garden & Trends” oraz „Slow life & garden”.

REKLAMA
Targi Zieleń to życie