Grono partnerów Targów gardenCONTRACTING, które odbędą się w Łodzi 8-9 listopada sukcesywnie się powiększa. Do firm, które zostały Partnerami dołączyły : CELLFAST, Grupa INCO oraz RAMP. „Biznes Ogrodniczy” objął wydarzenie branżowym patronatem medialnym
Targi gardenCONTRACTING to nowe wydarzenie w kalendarzu imprez ogrodniczych, które wzbudza ogromne zaintersowanie. Partnerami Wydarzenia są firmy:Tropical, SBM Life Science, AGRIMPEX, CELLFAST, W. LEGUTKO, PNOS Ożarów, Grupa INCO oraz Ramp. To pierwsze ogólnopolskie targi zatowarowaniowe, główną ideą gardenCONTRACTING jest umożliwienie właścicielom i pracownikom hurtowni, centrów ogrodniczych i sklepów złożenie zamówień na prezentowaną podczas targów ofertę z terminem dostawy przed rozpoczęciem wiosennego sezonu ogrodniczego. Wydarzenie ma charakter stricte biznesowy – targi będą zamknięte dla klientów indywidualnych i służyć mają przede wszystkim przeprowadzaniu rozmów handlowych i kontraktacji na następny sezon. Termin targów nie jest przypadkowy – to właśnie późną jesienią składane są zamówienia na asortyment, który pojawi się w sklepach i centrach ogrodniczych na wiosnę. GardenCONTRACTING będzie doskonałą okazją do zapoznania się w jednym miejscu i czasie z szeroką ofertą branży ogrodniczej, poznania nowości produktowych, optymalizacji budżetów zakupowych i złożenia zamówień na preferencyjnych warunkach.
Swój udział już potwierdziły, m.in. takie firmy: Planta Multi-Décor, Best-Pest, Poltops, Eco-Land, Anmax, Intermag oraz A&M Kałuzińscy Szkółka Polskie Korzenie.
-Główną ideą wydarzenia jest umożliwienie wystawcom i odwiedzającym kontraktowania zakupów na nadchodzący sezon – wiosnę 2018. Dwa dni targowe przeznaczone są tylko dla klientów biznesowych i mają służyć prezentowaniu nowych produktów i rozwiązań, zbieraniu opinii wśród odwiedzających na temat przedstawianej oferty, a przede wszystkim kontraktowaniu umów sprzedażowo–zakupowych. Takich targów w branży ogrodniczej w Polsce nie ma. Ponadto większość imprez ogrodniczych odbywa się na wiosnę, a to zdecydowanie za późno na składanie jakichkolwiek zamówień. Od początku marca sklepy i hurtownie muszą mieć już na półkach pełen asortyment produktów, tak aby w momencie rozpoczęcia sezonu ogrodniczego mogły skupić się na sprzedaży i obsłudze klientów detalicznych. – mówi Katarzyna Drobińska, prezes Międzynarodowych Targów Łódzkich.