Firma Media Experts, wydawca miesięcznika „Biznes Ogrodniczy”, magazynu „Garden & Trends” i właściciel portalu www.biznes-ogrodniczy.pl, już w październiku organizuje największe spotkanie kadry zarządzającej branży ogrodniczej
W Poznaniu spotkają się najważniejsi gracze działający na rynku ogrodniczym – producenci, dystrybutorzy, importerzy, właściciele centrów, sklepów i hurtowni ogrodniczych, a także reprezentanci sieci DIY.
Podczas spotkania przedstawiciele zielonego biznesu wezmą udział w debatach i dyskusjach na temat aktualnego stanu oraz możliwości i kierunków rozwoju rynku ogrodniczego. – Redakcja „Biznesu Ogrodniczego” już po raz trzeci organizuje największe biznesowe spotkanie kadry zarządzającej rynkiem ogrodniczym. Sukcesy pierwszych dwóch edycji Forum udowodniły, że cała branża zgromadzona w jednym miejscu i w jednym celu skutecznie wyznacza nowe kierunki rozwoju – mówi Karolina Kałdońska, dyrektor zarządzający „Biznesu Ogrodniczego”. – Wspieramy tę inicjatywę, gdyż jest to jedyna i niepowtarzalna okazja, aby spotkać się z przedstawicielami całej branży w jednym miejscu, omówić aktualną sytuację i perspektywy na przyszłość – mówi Violetta Ratajczak, dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w firmie Vilmorin Garden.
Zaangażowanie branży w takie przedsięwzięcia pokazuje jej siłę, sprzyja integracji całego środowiska, a przedsiębiorstwom pozwala lepiej wykorzystać ich biznesowy potencjał. – Jestem przekonany, że III Forum Branży Ogrodniczej po raz kolejny okaże się sukcesem i przyciągnie do Poznania najważniejszych przedstawicieli branży. To inicjatywa, która pozwala utrzymać zielony biznes na właściwym kursie – mówi Marcin Przytulski, dyrektor zarządzający w firmie NAC.
Partnerami III Forum Branży Ogrodniczej zostały firmy: Vilmorin Garden, NAC i Dachser. Wsparcia tej inicjatywie udzieliły także Polskie Stowarzyszenie Centrów Ogrodniczych, Polska Izba Nasienna oraz niezależny instytut badawczy MillwardBrown.
– Jestem pewna, że tegoroczne Forum powtórzy sukces poprzednich edycji i znów wyznaczy wspólną drogę rozwoju naszej branży – mówi Violetta Ratajczak.