Dużym zaskoczeniem dla wielu przedstawicieli branży ogrodniczej było pojawienie się pod koniec minionego roku nowego gracza – firmy Westland Horticulture. Ta jedna z czołowych w Wielkiej Brytanii i Irlandii firm branżowych weszła na polski rynek z marką Grow-Sure. Jej dystrybutorem w Polsce będzie firma Tamark.
W ofercie Westland Horticulture, obok innych produktów ogrodniczych, są także nawozy. W Polsce w tym roku będzie można kupić dwa ich rodzaje do trawników w różnych gramaturach i formach podania. Czy obecność nowej firmy zmieni sytuację na rodzimym rynku nawozów? – Konkurencja w tej kategorii jest bardzo silna, ale w dłuższej perspektywie markowe produkty wysokiej jakości Grow-Sure mogą podbić polski rynek – mówi Przemysław Hirsch, dyrektor ds. handlu i marketingu w firmie Tamark. Kiedy to nastąpi? – Zajmie to co najmniej kilka lat. Dla przykładu na rynku brytyjskim nowy herbicyd „Resolva” pokonał konkurencyjne produkty po czterech latach. Dużym wsparciem będzie na pewno silna dystrybucja gwarantowana przez 15 reprezentantów handlowych firmy Tamark oraz sieć hurtowni Green & Joy – dodaje.
Inwazja z wysp
Previous post
Next post
Światowa wystawa ogrodnicza IPM ESSEN 2013
e-wydanie
REKLAMA
najnowsze
REKLAMA