Jest eko, jest moc

O popularności produktów bazujących na składnikach pochodzenia naturalnego, zgodnych z aktualnymi trendami zakupowymi opowiedziała nam Sabina Jasiukiewicz, menedżer ds. marketingu w firmie BROS, która w tym sezonie poszerzyła linię Zielona Moc o nowy produkt – Spray na krety i nornice

Ile produktów obejmuje obecnie linia Zielona Moc? Jakie jest jej znaczenie w strukturze sprzedaży?
Obecnie linia BROS Zielona Moc składa się z 11 pozycji asortymentowych, z czego dwie to produkty o charakterze wymiennych uzupełnień do elektrofumigatora na komary i pułapki na muchy. Znaczenie tej linii produktów w strukturze sprzedaży jest bardzo istotne nie tyle ze względu na wartość sprzedaży (choć ta z roku na rok systematycznie rośnie), co na charakter tej linii. Wpisuje się ona doskonale w aktualne trendy związane z szeroko rozumianym pojęciem „eko” i powrotem do wykorzystywania składników pochodzenia naturalnego, a co za tym idzie pozwala nam dotrzeć z ofertą do bardziej wymagających konsumentów, którzy z różnych powodów uważnie analizują skład produktów i unikają tych bazujących na substancjach syntetycznych.

Czy dystrybutorzy chętnie włączają do oferty tego typu produkty?
Linia BROS Zielona Moc jest częścią trendu zakupowego, który ostatnimi laty zdecydowanie zyskał na popularności. Konsumenci coraz chętniej sięgają po preparaty wytworzone z naturalnych składników. W mediach także jest na nie coraz większa moda. To powoduje, że często dystrybutorzy sami pytają nas o ten asortyment, chcąc poszerzyć swoje portfolio. Pomimo dużego zainteresowania już teraz, jesteśmy przekonani, że produkty te swoje „najlepsze czasy” mają jeszcze przed sobą.

Na jakie nowości warto zwrócić uwagę?
W tym roku powiększyliśmy asortyment linii BROS Zielona Moc o nowość: Spray na krety i nornice, który stosuje się wprost do podziemnych korytarzy drążonych przez te szkodniki. Jesteśmy bardzo dumni z tego produktu zarówno ze względu na jego skład, jak i wygodę stosowania. Receptura preparatu została wykonana na bazie substancji pochodzenia roślinnego, m.in. geraniolu. Aerozol zamknięty jest w metalowej puszce ze specjalną dyszą, która po naciśnięciu samoczynnie uwalnia całość zawartego w opakowaniu środka odstraszającego. Po wykonanym zabiegu, zapach odstraszający krety i nornice utrzymuje się aż do dwóch tygodni.

Jakie są plany rozwoju tego typu asortymentu w kolejnych latach?
W przyszłości zamierzamy rozwijać linię produktów Zielona Moc. Rynek, a przede wszystkim zmieniające się oczekiwania klientów podpowiadają nam pewne pomysły i rozwiązania, jednak jest jeszcze za wcześnie, aby mówić o szczegółach.

REKLAMA