Jubileusz Prosperplast

W dniach od 11 do 14 października Jarosław Olewicz, wydawca „Biznesu Ogrodniczego” brał udział w 4 dniowym spotkaniu zorganizowanym przez firmę Prosperplast, świętującą  jubileusz 25-lecia

 

Z okazji 25-lecia firma Prosperplast  zaprosiła swoich partnerów biznesowych na 4 dniowe obchody. Goście zostali zaproszeni do Hotelu Gołębiewski w Wiśle. Pierwszego dnia uczestnicy zwiedzali siedzibę  firmy w Wilkowicach, mogli zobaczyć fabrykę, park maszynowy,  nowe centrum logistyczne oraz imponujący showroom, a także wziąć udział w specjalnie przygotowanych szkoleniach. Jarosław Olewicz, wydawca „Biznesu Ogrodniczego” przybliżył uczestnikom prezentację poświęconą Konsumentowi XXI wieku, omawiając  m.in. oczekiwania i wymagania różnych grup klientów wobec handlu. Z kolei Szymon Mrózek, projektant,  dyrektor ds. handlowych Prosperplast opowiedział o nowoczesnym designie. Klienci mogli także zapoznać się z platformą informatyczną B2B.

Uroczysta gala z okazji 25-lecia odbyła się 13 października, spotkanie prowadził Ireneusz Bieleninik, dziennikarz, konferansjer i artysta estradowy. Wówczas gościom została przybliżona historia rozwoju firmy, kluczowe działania oraz planowane kierunki i działania w obszarze sprzedaży.

Prosperplast powstał w 1993 roku w Buczkowicach – założony przez dwóch braci – Pawła i Marka Mrózków.
W początkowym okresie działalności firma zajmowała się wyłącznie produkcją donic z tworzyw sztucznych, zatrudniając zaledwie kilkanaście osób.
W odpowiedzi na potrzeby rynku i rosnące zainteresowanie ze strony klientów z upływem czasu asortyment poszerzył się o kolejne linie produktowe:  łopaty do odśnieżania, artykuły dziecięce, a także asortyment DIY. Produkty stawały się coraz bardziej zróżnicowane, kierowane do odmiennych grup docelowych. Sukcesywnie powiększał się park maszynowy, zatrudnienie i powierzchnia zakładu. Kreatywnie zarządzana firma odważnie inwestowała i zdobywała rynek. Kolejną ważną inwestycja braci Mrózek była budowa w 2008 roku nowoczesnej hali produkcyjnej w Buczkowicach, fabryki w Żywcu oraz reprezentacyjnego kompleksu w Rybarzowicach – do którego 5 kwietnia 2011 roku przeniesiono główna siedzibę firmy.
Jako firma samowystarczalna, Prosperplast  posiada własny zespół kreatywnych projektantów. Większość produktów wykonuje na indywidualne zlecenia sieci handlowych w kraju i zagranicą – dostarczając zamówienia własnym transportem.

 

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: