Dokładnie dwa lata temu na rynku wydawniczym pojawiło się pismo, które zaproponowało nową jakość, nowy sposób pisania o branży ogrodniczej. Przede wszystkim jednak wskazało profesjonalny kierunek rozwoju biznesu opartego na wnikliwej analizie rynku. „Biznes Ogrodniczy” zaproponował bowiem standaryzację pojęć, kategorii produktów oraz metod ekspozycyjnych – wszystko po to, aby ułatwić właścicielom centrów ogrodniczych prowadzenie placówek handlowych. Wchodząc w trzeci rok wydawniczy, życzymy Państwu i sobie również wielu nowych wyzwań, których realizacja będzie się przyczyniać do rozwoju, poszerzania horyzontów i osiągania najwyższych celów. W dalszym ciągu wspólnie przyglądać się będziemy branży, dostarczać informacji na najwyższym poziomie merytorycznym, a przede wszystkim inicjować proces wielkich zmian.
A co w numerze? Prezentacja – podkaszarki elektryczne; raport – siła marki; jak sprzedawać więcej – owoce, warzywa i żywność ekologiczna i wiele innych interesujących tematów.