Już jest na rynku nowy numer „Biznesu Ogrodniczego”

To obowiązkowa lektura na ten miesiąc! Odwiedzając centra ogrodnicze i markety DIY, nie sposób nie odnieść wrażenia, że tegoroczny sezon w branży ogrodniczej jest doskonały!

W kwietniu pod lupę wzięliśmy Bydgoszcz. Jak branża ogrodnicza rozwija się w tym mieście? Zachęcamy do zapoznania się z materiałem „Handel w regionie”. Odwiedziliśmy także Centrum Ogrodnicze w Gozdowie, które właśnie zostało rozbudowane. Jak sobie radzi na lokalnym rynku i jaki przepis na biznes odnoszący sukces ma właściciel placówki, Krzysztof Kowalski?

Już wkrótce miłośnicy zieleni wybiorą się do sklepów w poszukiwaniu akcesoriów na Wielkanoc. W kwietniowym wydaniu „Biznesu Ogrodniczego” przedstawiamy sprawdzone metody centrów ogrodniczych na promowanie asortymentu świątecznego.

Korzystając z wiedzy Jakuba Wybickiego ze Szkółki Wybicki, który pracował w amerykańskim centrum ogrodniczym, przedstawiamy inspiracje z USA, które można wykorzystać także na polskim rynku. Ponadto w obszernym raporcie specjalnym podpowiadamy, jak handlować roślinami, aby odnieść sukces.


Skuteczny merchandising
wciąż pomaga przyciągnąć uwagę klientów i ułatwia im odnalezienie produktów. Aby jednak wizyta w placówce była niezapomnianym przeżyciem należy oddziaływać na wszystkie zmysły kupujących. Jak tego dokonać? Odpowiedź już w kwietniowym numerze.

Ponadto:
Sprawdziliśmy, jakie warunki należy spełnić, aby zostać dealerem sprzętu zmechanizowanego
Opisaliśmy jak rozwija się kategoria glebogryzarek, wertykulatorów i aeratorów
Przybliżamy działania marketingowe, na które stawiają producenci i dystrybutorzy sprzętu zmechanizowanego

REKLAMA