Listopad to czas, w którym branża przygotowuje się do nowego sezonu. W podejmowaniu trafnych decyzji pomoże materiał o zatowarowaniu przedsezonowym. Już teraz gorąco zachęcam do lektury materiału na temat przygotowań firm nasiennych do kolejnego sezonu. W listopadzie, wprowadzamy również Czytelników w świąteczną atmosferę, zdradzając tajniki sprzedaży bożonarodzeniowych drzewek.
Jaki model ogrodów dominuje w Polsce? Ile klienci centrów ogrodniczych są w stanie wydać na ogród? Jakie rośliny kupują najczęściej? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań w raporcie specjalnym Ogrody przyszłości. Ponadto doradzimy jaką strategię biznesową wybrać w czasie spowolnienia gospodarczego.
W tym wyjątkowym dla branży miesiącu, już po raz 2. odbędzie się Forum Branży Ogrodniczej. Redakcja „Biznesu Ogrodniczego” i targi Gardenia 29 listopada organizują największe biznesowe spotkanie kadry zarządzającej branżą ogrodniczą. Jak rozwija się branża ogrodnicza w Polsce i Europie? W jakim kierunku zmierza handel detaliczny i hurtowy? Jaki wpływ na jej rozwój mają technologie mobilne, media społecznościowe, marketing i innowacje? Czym zaskoczy gości targowych kolejna edycja Gardenii? Odpowiedź na te i wiele innych pytań 29 listopada na II Forum Branży Ogrodniczej. A co na miesiąc przed tym ważnym spotkaniem mówią jej organizatorzy?
Odpowiedzi szukajcie w listopadowym wydaniu „Biznesu Ogrodniczego”, najskuteczniejszym medium branży ogrodniczej.