Wartość rynku narzędzi i sprzętu ogrodniczego w sezonie 2011 ma przekroczyć 137 mld. zł. (wg Euromonitor International). Pokazuje to, jak istotne znaczenie dla centrów ogrodniczych ma sprzedaż tego asortymentu. Ponadto wg ankiety „Biznesu Ogrodniczego” ponad 47 proc. konsumentów wybiera towar z wyższej półki, a 42 proc. decyduje się na zakup produktów ze średniej półki cenowej.
W związku z tym niezwykle dynamicznym rozwojem sektora rynku narzędzi i sprzętu, już w czerwcu do rąk wszystkich profesjonalistów związanych z branżą trafi jedyny jak dotąd na rynku, ekskluzywny dodatek specjalny „Gardentechnika”, a w nim wszystko o:
– sprzęcie zmechanizowanym (kosiarki, kosy spalinowe, podkaszarki, pilarki, elektronarzędzia, rozdrabniarki, rębarki, wertykulatory, aeratory, dmuchawy, odśnieżarki, myjki ciśnieniowe),
– narzędziach ręcznych (opryskiwacze, sekatory, piły, nożyce, grabie, motyki, łopaty, szpadle oraz inne),
– odzieży ochronnej
– innych akcesoriach do pielęgnacji roślin i prac porządkowych w ogrodzie.
Dodatek specjalny „Gardentechnika” to:
– W pełni profesjonalne kompendium wiedzy na temat efektywnej sprzedaży narzędzi i sprzętu ogrodniczego
– Rzetelna analiza rozwoju rynku narzędzi i sprzętu ogrodniczego
– Kompendium wiedzy na temat marketingu i ekspozycji tego asortymentu
Dodatek w nakładzie 7000 egzemplarzy dzięki skutecznej i celowanej dystrybucji adresowej prowadzonej przez Pocztę Polską trafi do:
– centrów ogrodniczych
– sklepów ogrodniczych
– hurtowni
– producentów
Wykorzystaj swoją szansę!
Ze swoją reklamą dotrzesz do wszystkich
profesjonalistów z branży.
Skontaktuj się z nami i zaprezentuj swoją ofertę:
marcin.fajerski@biznes-ogrodniczy.pl
tel. 61 820 41 75
renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl
tel. 61 820 41 75
ilona.rosiak@biznes-ogrodniczy.pl
tel. 61 820 41 75