Jedyna na rynku publikacja poświęcona sprzedaży narzędzi i sprzętu do pielęgnacji ogrodów oraz produktów do nawadniania już w maju trafi do dystrybutorów w całej Polsce
„GardenTechnika” to skuteczne narzędzie marketingowe wspierające sprzedaż produktów, umożliwiające rozbudowanie dystrybucji, wspomagające proces budowania marki. Efektywny marketing docierający do kilku tysięcy właścicieli sklepów, centrów i hurtowni ogrodniczych, punktów dealerskich oraz kupców sieci DIY już w maju na rynku.
Tylko w „GardenTechnice” najnowsze dane dotyczące rynku i preferencji klientów, prezentacja nowości produktowych i innowacyjnych rozwiązań, porównanie asortymentu wiodących producentów z różnych półek cenowych.
Ponadto na łamach magazynu wywiady z wiodącymi punktami dealerskimi,
prezentacja wzorcowych rozwiązań ekspozycyjnych oraz analiza perspektyw rozwoju rynku.
W „GardenTechnice” najnowsze informacje o trzech grupach produktowych do pielęgnacji ogrodów:
– sprzęcie zmechanizowanym,
– narzędziach ręcznych,
– asortymencie do nawadniania.
W jedynym na rynku magazynie poświęconym sytuacji na rynku w tej kategorii znajdą się także informacje o sprzedaży produktów komplementarnych – ostrzy, żyłek i olei do sprzętu z silnikami spalinowymi oraz pokrewnych – opryskiwaczy, narzędzi do majsterkowania i odzieży ochronnej.
Zapraszamy do współpracy!
Kontakt:
Michał Gradowski, szef projektu „GardenTechnika”
e-mail: michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl
tel. 507 130 002
Renata Aleksandrzak, dyrektor sprzedaży
e-mail: renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl
Biznes Ogrodniczy
ul. Grunwaldzka 43/1
60-784 Poznań
tel. 61 820 41 75