W styczniu prestiżowy certyfikat Top Innowacja został przyznany firmie NAC za innowacyjną strategię komunikacji marketingowej – kalendarz przygotowany na 2014 rok, który pokazuje, że ogrodnictwo też może być modne. Gratulujemy!
Najnowszy kalendarz NAC to próba nowego spojrzenia na ogrodnictwo. Twórcami są Karina Molgo, Aleksandra Sochacka i Mariusz Bodnar, odpowiedzialny za zdjęcia. NAC postanowił pokazać, że praca w ogrodzie może być ciekawym elementem życia nowoczesnego Polaka, dla którego ważne są nowe trendy oraz stworzenie przestrzeni wypoczynku w rytmie slow life. Autorzy pokazują świeże spojrzenie na sprzęt ogrodniczy, który może być inspiracją do tworzenia zupełnie nowej jakości – wystarczy tylko uruchomić wyobraźnię. – Kalendarz jest zapowiedzią kolejnych innowacji oraz działań, które NAC zamierza sukcesywnie wprowadzać na polski rynek. Polska firma, światowa jakość – to filozofia, którą NAC stosuje od lat, produkując sprzęt najwyższej jakości. Teraz stara się wprowadzić ten trend również do swoich działań promocyjnych i marketingowych – mówi Monika Iwanowska, specjalista ds. marketingu i sprzedaży NAC.
NAC
al. Krakowska 39
05-090 Raszyn
www.nac.com.pl