koncept merchandisingowy ‘shop in shop’ – Agrecol

W kwietniu certyfikat Top Innowacja został przyznany firmie Agrecol za koncept merchandisingowy ‘shop in shop’ zrealizowany w Centrum Ogrodniczym Majewscy w Legnicy. Gratulujemy!

Na ponad 112 m² powierzchni umieszczono niezwykle zróżnicowaną ofertę produktów marek Agrecol i Arox. Firmowe regały, wyspy produktowe, szafy na środki ochrony roślin oraz elementy wizerunkowe to komponenty wykorzystane przy tworzeniu przestrzeni. Na stoisku znajduje się pełna gama produktów – począwszy od środków ochrony roślin, preparaty biobójcze marki Arox, przez nawozy płynne, nawozy w postaci żelu, krystaliczne, organiczne, posypowe na nasionach traw kończąc. – Klienci odwiedzający Centrum Ogrodnicze Majewscy mogą w jednym miejscu zrobić kompleksowe zakupy. Jest to nowe podejście do sprzedaży i kolejny sposób promocji asortymentu w centrach ogrodniczych. Analogiczne stoisko było prezentowane podczas tegorocznej edycji targów Gardenia – mówi Łukasz Molski, kierownik Działu Marketingu w firmie Agrecol.

REKLAMA