Koncept merchandisingowy ‘shop in shop’ – STIGA

W listopadzie certyfikat Top Innowacja został przyznany marce STIGA za koncept merchandisingowy ‘shop in shop’

 STIGA proponuje partnerom nowe rozwiązania merchandisingowe ‘shop in shop’, które pomaga odnieść sukces na konkurencyjnym rynku. – Opracowana nowa koncepcja prezentacji produktów pozwala klientowi na lepszą orientację w asortymencie oraz łatwiejsze znalezienie szukanego produktu. Mówi się, że kupujemy oczami. Dlatego jeśli asortyment jest niewłaściwie wyeksponowany, wnętrze sklepu odstaje wizualnie od ogólnie przyjętych standardów, znacznie trudniej jest zachęcić klienta do nabycia produktu – mówi Marcin Liszyński, dyrektor handlowy, odpowiedzialny za wdrażanie nowego konceptu.

 

Firma zapewnia nowym partnerom biznesowym kompleksowe wsparcie. Doradza nie tylko w zakresie ekspozycji, wizualizacji zewnętrznej, reklamy, ale gwarantuje też m.in. szkolenia asortymentowe, serwisowe i sprzedażowe. STIGA przygotowała dla nowych dealerów różne warianty współpracy – dla sklepów małych, średnich, jak i tych największych, oferujących sprzęt mechaniczny. STIGA posiada również specjalną ofertę dla centrów ogrodniczych.

STIGA
ul. Rzemieślnicza 87
62-081 Baranowo
www.stiga.pl
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: