Konsumenci stawiają na wyedukowany personel

Według  najnowszego raportu rynkowego analityków Mintel to wiedza pracowników jest czynnikiem decydującym o  wyborze konkretnego centrum ogrodniczego w Wielkiej Brytanii

 

Z badania Mintel wynika,  że tablice informacyjne mogą  wpłynąć  na wzrost sprzedaży nawet o 40%, oraz że znaczenie dla klientów ma obecność kawiarni w centrum ogrodniczym. Grupa wiekowa 25-44 ceni sobie informacyjne strony internetowe.

Według badania Mintel  50% konsumentów postrzega ogród jako „miejsce przyjemnego spędzania czasu ", a tylko 26 % respondentów traktuje ogród jako miejsce praktycznych działań. Dla 24%  jest to powiększenie powierzchni domu, to kolejny pokój. Ponad jedna trzecia konsumentów twierdzi, że ogrodnictwo jest ich ulubionym zajęciem.

Raport przewiduje stały wzrost ilości ogrodów w Wielkiej Brytanii, który w  2021 roku wyniesie  aż  22,8 mln, co będzie  spowodowane zwiększeniem liczby osób po 55 roku życia, których liczba wzrośnie o więcej niż 1,9 mln w 2020r.

Około 45% osób posiadających ogród docenia przestrzeń na świeżym powietrzu, w ubiegłym  kupiło produkty do ogrodu w sieciach DIY, jak donosi badanie.

REKLAMA
Targi Zieleń to życie