Kto się podłoży?

 Już w listopadzie zupełnie nowy „Grunt to biznes”, jedyna na rynku publikacja w całości poświęcona jednej z najważniejszych kategorii w branży ogrodniczej

 

Podsumowanie tegorocznego sezonu w handlu podłożami, informacje o popycie i preferencjach konsumentów, prezentacja najlepiej sprzedających się produktów oraz nowości przygotowanych przez producentów na kolejny sezon, aktualne informacje, ekskluzywne komentarze i prognozy na przyszłość – to wszystko już w listopadzie w dodatku „Grunt to biznes”

 

– Podłoża torfowe dla hobbystów to prężnie rozwijający się rynek. We wrześniu kończą się zbiory torfu, ruszają przedsezonowe zatowarowania, jesień to czas intensywnej pracy dla firm podłożowych. „Grunt to biznes” to dobra okazja do zapoznania się z najnowszymi informacjami dotyczącymi kategorii i zaprezentowania oferty swojej firmy – mówi Maciej Krajewski, dyrektor operacyjny w firmie KiK Krajewscy. 

 

Dzięki „Grunt to biznes” wszyscy producenci tego asortymentu mogą przedstawić swoją ofertę najważniejszym sklepom, centrom i hurtowniom ogrodniczym w Polsce. „Grunt to biznes” jest okazją do zaprezentowania nowości i umocnienia pozycji na rynku dla producentów podłoży i produktów komplementarnych. – Rynek podłoży ogrodniczych jest bardzo konkurencyjny, więc duża aktywność handlowa i promocyjna jest niezbędna, żeby osiągnąć sukces. Dzięki „Grunt to biznes” można zaprezentować całej branży nowości przygotowane na kolejny sezon – mówi Arkadiusz Temberski, właściciel firmy Green Garden.  

 

Kontakt:

Biznes Ogrodniczy 

ul. Grunwaldzka 43/1

60-784 Poznań

tel. 61 820 41 75 

e-mail: redakcja@biznes-ogrodniczy.pl

 

 

 

 

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: