Liczne grono partnerów

Forum Branży Ogrodniczej, jedyne na rynku biznesowe spotkanie kadry zarządzającej rynkiem ogrodniczym to inicjatywa, która co roku wspierana jest przez coraz liczniejszą grupę partnerów

Partnerami IV Forum Branży Ogrodniczej zostały: Agencja Promocji Zieleni, Agrohum, Briggs & Stratton, Dachser, Marka Pokon, NAC, PSCO, Rolimpex Nasiona, Vilmorin Garden, Wystawa „Zieleń to Życie” oraz Związek Szkółkarzy Polskich. Na największym spotkaniu kadry zarządzającej branży ogrodniczej spotkają się producenci, dystrybutorzy, importerzy, właściciele centrów, sklepów i hurtowni ogrodniczych, a także reprezentanci sieci DIY. Cała branża zgromadzona w jednym miejscu i w jednym celu skutecznie wyznaczy nowe kierunki rozwoju.
– Partnerstwo tak wielu podmiotów świadczy o wzrastającej randze i roli Forum w rozwoju biznesu ogrodniczego w Polsce. Aktywny udział w branżowych inicjatywach pokazuje siłę środowiska, poziom rozwoju rynku, jest barometrem nastrojów i otwartości na współpracę – mówi Karolina Kałdońska, menedżer projektu IV Forum Branży Ogrodniczej.

Po raz pierwszy do grona strategicznych partnerów IV Forum Branży Ogrodniczej dołączyły organizacje i stowarzyszenia z szeroko pojetego otoczenia biznesu: Agencja Promocji Zieleni, PSCO, Wystawa „Zieleń to Życie” oraz Związek Szkółkarzy Polskich. Dodatkowo po raz pierwszy spotkaniu patronują: Agrohum,  Briggs & Stratton, Marka Pokon, Rolimpex Nasiona,

Partnerami, którzy wspierają forum od pierwszej edycji są:  Dachser, NAC oraz Vilmorin Garden.

– Udział w Forum Branży Ogrodniczej pomaga w podejmowaniu decyzji biznesowych. Jest to doskonała okazja do spotkania operatorów z różnych kategorii produktowych oraz specjalistów od handlu, nie tylko z branży ogrodniczej. Dzięki tej wymianie myśli można znaleźć potwierdzenie obranej strategii rozwoju lub wprowadzić modyfikacje. Prezentacja najnowszych danych rynkowych oraz panele dyskusyjne są bardzo pomocne, a czasami prorocze – tak, jak poruszana na Forum kwestia konsolidacji branży, która znalazła potwierdzenie w rzeczywistości już w kolejnym sezonie. Forum Branży Ogrodniczej to, obok targów, najlepsze miejsce do wymiany informacji i monitorowania trendów na rynku ogrodniczym – mówi Violetta Ratajczak, dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią Vilmorin Garden.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: