Lublin zatowarował

Przedstawienie warunków współpracy biznesowej, przybliżenie oferty oraz wprowadzanych nowości – to główne punkty niezwykle udanych targów zatowarowaniowych zorganizowanych przez hurtownię Clearance

W miniony weekend – w dn. 28-29 listopada – redakcja „Biznesu Ogrodniczego” odwiedziła targi zatowarowaniowe, zorganizowane przez Roberta Wicińskiego, właściciela hurtowni Clearance. Spotkanie odbyło się w hotelu Trzy Róże, była to już 3. edycja targów, która przyciągnęła ogromną liczbę klientów.

Wśród wystawców obecni byli m.in. przedstawiciele firm: Agrecol, Agrimpex, Ampol-Merol, Best Pest, BioArcus, Bros, Cellfast, COMPO, EkoDarPol, Floraland, Glotox, Hydrokomplet, Kard, Kozielski, Kwazar, Lasland, Marolex, Megran, Plantpol, Roltico, Sumin, Vefi, Vila, Vilmorin Garden czy W. Legutko.

Targi w hurtowni Clearance pod względem biznesowym były niezwykle udane. Spotkanie zgromadziło bardzo dużo klientów, którzy byli zainteresowani naszą ofertą i składali konkretne zamówienia. Udało nam się osiągnąć 20% wzrost sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku i prawie osiągnęliśmy zakładany plan na te targi. To także impreza, która umożliwiła integrację producentów z właścicielami sklepów, co zaprocentuje lepszą współpracą – podsumowuje Ireneusz Kraska, dyrektor handlowy w firmie Agrimpex.

Wszyscy wystawcy zgodnie podkreślali, że tegoroczna edycja targów była udana. Dzięki takim spotkaniom właściciele sklepów i centrów ogrodniczych mogą lepiej przygotować się do sezonu oraz zobaczyć nowości. Producenci z kolei mogą rozplanować produkcję i dystrybucję.

– Bierzemy udział w targach organizowanych przez hurtownię Clearance od pierwszej edycji. Z roku na rok przyjeżdża coraz więcej klientów i rośnie liczba składanych zamówień, co w konsekwencji przekłada się na lepszą współpracę z hurtownią i zwiększenie obrotów. Dzięki tym spotkaniom wzrasta także wiedza klientów o naszej ofercie. Jest to dla nas wygodna forma handlu, ponieważ w ciągu roku nie jesteśmy w stanie pojechać do wszystkich klientów, a targi umożliwiają nam spotkanie właścicieli sklepów z regionu w jednym miejscu i dotarcie do nich z ofertą. Tegoroczne spotkanie w hurtowni Clearance było niezwykle udane – podsumowuje Wojciech Garbowski, dyrektor handlowy w firmie Hydrokomplet.

– Po raz pierwszy braliśmy udział w targach w hurtowni Clearance, spotkanie było bardzo udane, klienci składali konkretne zamówienia i jesteśmy bardzo zadowoleni – dodaje z kolei Robert Damsz, właściciel firmy Glotox.
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: