Lutowe wydanie miesięcznika „Biznes Ogrodniczy” już na rynku. Jest to oficjalne rozpoczęcie sezonu ogrodniczego oraz dowód wielkości branży, dynamiki jej działania i rozwoju. Raport na temat roli stowarzyszeń w branży obrazuje potrzebę konsolidacji i siłę, jaka towarzyszy pracy w grupie. Wiedzą o tym zarówno centra ogrodnicze, jak i dostawcy w zachodniej Europie. Czy korzysta się z tego również w Polsce? Dołączony do wydania głównego „Biznes Targowy Gardenia 2011” stanowi zaś niepowtarzalne źródło wiedzy na temat targów oraz udziału, jaki zaznacza podczas ich trwania grupa kilkuset wystawców i kilkudziesięciu tysięcy zwiedzających. W numerze ponadto pięć sposobów, jak sprzedawać więcej – kwiaty cięte, prezentacja mieszanek traw uniwersalnych oraz polski debiut Neville’a Steina, uznanego specjalisty w zarządzaniu centrami ogrodniczymi, który w rubryce Centrum Ogrodnicze od A do Z podejmie temat rotacji zapasów. Więcej na: www.biznes-ogrodniczy.pl