Rok temu bowiem weszliśmy na ogrodniczą arenę, aby każdego miesiąca informować naszych czytelników o tym, co się dzieje w branży. W ciągu roku uruchomiliśmy też profesjonalny portal internetowy, który jest interaktywną platformą komunikacji biznesowej. O tym, jak potrzebna jest nowoczesna platforma komunikacji – Internet – przeczytać można w majowym raporcie. Ponadto przyjrzeliśmy się handlowi w regionie zachodniopomorskim oraz przeprowadziliśmy wywiad z dr inż. Bogusławem Rzeźnickim, zastępcą dyrektora Departamentu Hodowli i Ochrony Roślin Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Wszystkim tym, którzy chcieliby zdobyć dla swojego centrum ogrodniczego nowych klientów, gorąco polecamy temat miesiąca – „Mały klient też pan”. Ponadto w numerze prezentacja grabi wachlarzowych, zielona rubryka a w niej odmiany roślin na żywopłot. Tym razem w rubryce z Półki wzięte omówione zostały nawozy do trawnika. Złożyliśmy także wizytę wrocławskiemu centrum ogrodniczemu "Kwiaton", a także mazowieckiej szkółce drzew ozdobnych "Łazuccy". Pełna wersja miesięcznika na stronie: www.biznes-ogrodniczy.pl
Majowe wydanie „Biznesu Ogrodniczego”
Poprzedni wpis
Następny wpis
Łazuccy. Pełen asortyment – jeden dostawca
REKLAMA