Marketingowa ekspansja marki POKON

Na początku marca rozpoczęła się kampania reklamowa produktów marki POKON w telewizji TVN. Firma przygotowała też nową witrynę internetową marki
 
W telewizji TVN sponsorowane będą programy „Maja w Ogrodzie”, „Akademia Ogrodnika” i Dzień Dobry TVN. W spocie reklamowym znalazły się nowości: Powerspray do orchidei i roślin domowych oraz nowa linia nawozów 2w1. Ponadto w programie „Maja w Ogrodzie” w formie lokowania produktu zaprezentowany został POKON nawóz do hortensji 3w1. W najbliższą niedzielę, 22 marca, widzowie będą mogli zobaczyć również POKON Powerspray.
 

– Lokowanie naszych produktów i sponsorowanie programów ma na celu zwiększenie świadomości marki POKON wśród potencjalnych odbiorców – mówi Grażyna Lipiak, Product Manager w firmie Victus-Emak.

 

Aby umożliwić konsumentom zainteresowanym produktami POKON znalezienie najbliżej położonego centrum ogrodniczego, mającego je w ofercie, firma Victus-Emak przygotowała zupełnie nową witrynę internetową www.pokon.pl. Nowoczesna strona internetowa, która rusza w marcu, będzie posiadać lokalizator punktów sprzedaży. W Internecie zaplanowano również reklamę.  

– Zdaniem konsumentów kupujących nawozy, to właśnie Internet ma największy wpływ na decyzje o zakupie. Stąd nasza reklama w tym medium – wyjaśnia Grażyna Lipiak.
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: